İnanmıyorum!!!! O geldi. Girl da aynı benim gibi şaşırmıştı. Durun size kimin geldiği
ni söyleyeyim. Girl'ın psikopat sevgilisi. Psikopat dememizin sebebi şu Girl bize
tanıştırmaya geldiğinde kız bize " ayyyyy! Canım kan çekti " diyip kız kolunu jiletledi ve kanı emdi.Ha şapkalı olduğu için biz onu erkek zannettik. Aha durun konuştu " Girl sevgilimmmm!!! Seni kurtarmaya geldim. Fakat Cason geldi tabi o sırada ben adamları jiletlemekle meşguldüm. Beni bağlayıp buraya attı. Adamlardan birinin gözünü
diğerinin kolunu jiletle kestim.... Eh sonunda buraya düştüm. "Hepimizin ağzı açıkken konuşmaya devam etti" aaa! Yenge gız sende mi burdaydin?"
Dedi.Jennifer konuştu" h8hı buradayım yengem." bi dakika bu burayı nerden biliyor?Girl da benle aynı düşünmüş olmaliki bana göz kırpıp konuştu"Anleina sen burayı nerden biliyorsun? Kim söyledi. " Anleina konuştu" ee Sevgilim işte Cras herkesi teker
teker aradı. " bu sefer ben konuştum "vaybe!! Cras'ı görüyonuz mu?! Herşeyi baştan sona ayarlamış"Kükrememle herkes kulağını kapattı. Tabi gelinimiz yine konuşur " hahaha! Görüyo abimi vaybe aslanım, koçummm benim be!" bu sefer daha çok sinirlendim. Tabi ona ses gecirilmez. Yani Anleina'nın sinirlenmiş halini görmelisiniz.
Mesela 3 hafta önce Girl kuzeni Erika ile eve geldi. Tabii Anleina da evdeydi. Sonra bunları gördü ve Erika'yı kolundan jiletledi. Biz ayiramadik kızın sinirlenince gözü dönüyor. Önüne gelene saldırıyor...
Aaa! Sinirim geçti. Bu anılarım aklıma gelince Delirdim!!!. Sinirlenmedim. A akl8ma birşey geldi ve konuştum " Anleina jiletin hala yanında mı? " hemen cebinden çıkardı ve"hep yanımda yedek tasirimda sen napıcan jiletimi:-! ?" " tabiki de kapıyı jiletle açı çam" " h8hıhı al ozaman jiletide kurtulak surdan. Ben yarım saat duramiyom siz nasıl 5 gün kaldiniz bilemiyom ha;-) "
Nasıl yani şimdi biz burada 5 gün mü kaldık? Oha=-O yani yuh.
∆ ∆ ∆ ∆ ¶∆ ∆¶. ¶∆ ∆¶
Kapıyı jiletle açtım ve ne oldu bilin. Ormana kaçmaya başladık. Tabi peşimizde adamlarla. Arkamızdan bir adam hem bağırdı hemde bize silahıyla ateş etti." Duruuunnnn!!!" buses nasıl yani onlardan mı?!
VOTELEYİNNNN;-) lütfennnnnn. Ne olur?!;-) ;-) ;-) ;-) :-) :-) :-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgınlar
AcciónMerhaba benim adim Justin. Bizim aile 5 kişiden oluşuyor. en büyükleri benim sonra Girl en küçük de Cason. Biz maceraya atılmaya severiz. Sıradan bir gün Cason yanımıza geldi ve heyecanlı bir tavırla '' Justin Girl çabuk yanıma gelin.'' yanına gi...