Tommy'nin ailesi yağmurun altında bizi görmüyordu ablamı kenara çektim-Abla bizim gitmemiz gerekiyor burda yengemlerle kalmalısın
+Tamam Aiden acele etmeye çalış ve, kendine dikkat et lütfenBaşımı sallayarak onayladım.Yağmur geçmişti ama yol çamur ve ıslaktı Emma topuklarıyla koşamıyordu ve çantasından güzel bir spor ayakkabı çıkarıp giydi.Taksi durağında taksi bekliyorduk ama ikimizde de tek kuruş para yoktu telefonumu çıkarıp taksimetreyi hacklemem gerekiyordu.Taksiyi beklerken Emma'nın telefonu çaldı, bu taksideki kız olmalıydı Emma telefonu açtı
-Neredesiniz Emma?
+Şehir merkezine yakın 13.durmaktayız taksi bekliyoruz hadi gelKız telefonu kapattı.Emma sinirli bir tavırla bana baktı.
-Bu kıza güvenmemeliydik ya polisle bir bağlantı kurmuşsa, ah lanet olsun onu o takside boğarak gebertmeliydim.Neden bu işi ciddiye almıyorsun Aiden devletin yıllardır uğraştığı ve tamamlamadan kaybettiği hack telefonu bizde..kim bilir bunu ne için kullanacaklardı.Belki de diğer ülkelerin parasını soracaklardı, bunun bizde olduğu öğrenilirse hapse geçmek için onlara yalvarırız bize işkence ederler aynı soyadı taşıyan akraba,aile ne varsa gözlerini bile kırpmadan gebertirler ve kimse engel olamaz.İngiliz devletiyle uğraşılmaz Aiden.Resmen bu konuşmayla beni perişan etmişti.Duraktaki banka oturdum ve korkuyla yere baktım.
Tam bu anda sonunda taksi gelmişti ve bu taksi bize çifte korna çalıp duruyordu.Ayağa kalktım, birden taksinin penceresi açıldı.Ve o bu kızdı babasının taksisini kaçırmış olmalıydı.Emma'ya gülerek baktım ve arabaya bindik.Ön koltuk için ceketimden tutup beni arkaya geçirdi ve öne oturdu.
-Nereye gidiyoruz?
+Iı şey adın neydi?
-Adım KateEmma öne çıkarak çekil ordan arabayı ben kullanacağım diyerek Kate'yi itekledi.Trafiğin ortasında yer değiştirdiler.Emma direksiyonun başında trafikten sıyrılıp sağ sokaktan geçti.Emma radyoyu açtı ve güncel haberler:
"Fransa'da terör saldırıları gerçekleşti şuan için 120 ölü var "
"Londra'da trafik kazaları artışı nedeniyle üst geçit çalışmaları yapılmaya başlandı."
Lester'ın evine gelmiştik.
Emma radyoyu kapatıp telefonunu çıkararak Lester'ı aradı.Lester telefonunu açmıyordu.-Benimle gel Aiden
Başımı sallayarak onayladım
-Kate sen burda kal
Kate bişey söylemedi.Telefonundan mesaj gelmişti ve telefonuyla ilgilenmeye başladı.Emma'yla arabadan inip Lester'ın evine doğru ilerledik kapıda halen kamerası duruyordu.Emma fısıldayarak "sen geride kal" dedi.
Zili çaldı ve hoparlöre Lester çıktı;
+Ne istiyorsun Emma?
-Konuşmamız gereken bişeyler var
+Yanında başka biri var mı?Çaktırmadan sol eliyle geriye işareti yapmıştı ve bende geriye çekildim.
-Hayır yok, tek başımayım
Kapı açılmıştı, Emma içeri girdi ve arkasından kapıyı kapattı.
Hemen hack telefonunu elime aldım ama telefon açılmıyordu.Lester'ın materyal engelleyicisi yüzündendir.Taksiye doğru yöneldim ve emgelleyiciden uzaklaşıp telefonu açmaya çalışıyordum.
Telefon açılmıştı ve evin içindeki kameraya girip hacklemeye çalışıyordum, ama uzaklık yüzünden erişim sağlayamıyordum iyice bir çabaladım en sonda "(Loksis sistemi) bu uzaktan yönetme yetkisine sahip olmak için bir geliştirici olmanız gerekmektedir"
Telefonun adı Loksis'ti demek..
Nasıl geliştirici olacaktım bilmiyordum arabaya yöneldim bunu Kate biliyor olmalıydı.Kapıyı açtım Kate sinirli ve ağlamış görünüyordu nedenini hiç sormadan ona telefonu verdim ve "nasıl geliştirici olunur biliyor musun?" diye sordum.Cevap gelmedi ve telefonu bana geri verdi.Ve kapıyı ardından çekti..Onu arabada bırakmamıza mı kırılmıştı anlamadım.
Emma'yı merak etmeye başlamıştım..Loksis'i tekrar açtım ve eve biraz daha yakınlaşmıştım ama bi türlü erişim sağlayamıyordum.Mecburen pencereden veya balkondan gizlice bakacaktım.
Eve doğru yöneldim ve evden bağırış sesleri geliyordu yavaş yavaş pencereden baktım.
Emma'nın abisi Emma'ya silah dayamış oturuyordu.Yanında 10 tane adamı vardı..Lester'ın ağzı yüzü dağılmıştı..Aceleyle arabaya koştum.
Arabadan Emma'nın silahını çektim, yanındaki susturucuyu da taktım. Kate bana bakakalmıştı.Onu aldırmadan silahı çektim ve koştum.
2.kattaki balkonun kapısı kilitli değildi uzaktan bakınca öyle gözüküyordu ama kilitliyse de kırmam gerekiyordu.Cebimdeki çakıya baktım biraz kırıktı ama idare edecektim.
Yukarı doğru tırmandım ve malesef kapı kilitliydi..Çakıyı cebimden çıkardım ve kilidi kırmaya çalıştım.Kilit çok zorluyordu mecburen silahı çıkardım ve susturucuyu takarak kapının kilidine ateş ettim.
Kilidi kırmıştım sessizce eğilerek içeri girdim.Önümde bir adam vardı sırtı dönüktü ama bayağı iri yarıydı.
Boğsa mıydım yoksa direk silahla ateş mi etseydim.
Pek boğulacak bir adama benzemiyordu..Adamdan korkmuştum ayağına mı sıkayım acaba..
Özgüvenimi topladım ve merdivenin önüne dikilmiş bu dev adama sessizce yaklaştım ve arkadan sinsice boğazını bütün gücümle sıktım.
Adam aniden uyukladı ve üstüme yığıldı..Öldü mü bayıldı mı hiç bilemiyorum.Bidahakine yanımda elektrikli şok veya bayıltıcı kurşun taşıyacağım.Eh, madem bu işlere girdik.
Kafamdaki düşünceleri bir tarafa bıraktım ve yavaşça merdivenden inmeye başladım.İçeriden sesler gelmeye başlamıştı yavaşça duvrlara yaslanarak seslerin geldiği odaya doğru ilerledim.
Kapının arkasına sığındım ve ufak bir göz attım.Emma yere yığılmıştı ve geçen sefer gördüğümüz..Sanırım abisi olan bu şerefs*z delirmiş bir şekilde konuşuyordu;
-Küçük oro*pu Emma, demek babanın ve benim sözlerimi aldırmadan harekat edersin ve bunun bir bedeli olmadığını düşünürsün.
-Peki o yanındaki p*ç kurusuna ne demeli? Şimdi onu gebertmek için evine ekip yolladım.Onun soyunu kurutacağım..Benim kardeşimi kaçırmak ve ilişkiye girmek ha...
Luna evdeydi, kafayı yemiştim..Aniden gözüm dönmüştü silahı sımsıkı elime tuttum ve içeri daldım.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER
AcciónAiden, erken yaşlarda uçak kazasıyla annesini kaybetmiş, babasını ise o kazadan sonra hiç görmemiştir.Durgun ve sıkıntılı bir hayat geçiren Aiden'in hayatı eline geçen bir hack telefonuyla değişir ve hayatı yavaş yavaş başına yıkılır.Telefonu tuttuğ...