Atli suvariler

7.8K 154 10
                                    

Çorlu Tekirdag da yaptim askerligimi,2010 nisan 333 kd olarak.Ben buraya gittim uzun dönemler hikayeler falan anlatiyolar ama takmiyorum,cokta inancli bi insan oldugum soylenemez hatta boyle konulara kapaliyimdir,zerre inanmam...
Guya bu kolordunun binalari Osmanli zamaninda atli suvarilerin karargahlariymis.Osmanli sefere buradan cikarmis balkanlara falan.Kolordu tepeye konuslanmistir bilen varsa grup komutanliginin oldugu eski binalarin oldugu yer biraz tepede,tirmaniyosun bir nevi.Asagida da dere yatagi var,kolordunun arka tarafinda tren yolu falan var.Oradaki nobet tutan askerlerden soylenene gore geceleri 4 nala kosan at sesleri falan duyanlar oluyormus.Hava degisimine gidenler bile olmus bir iki tane.İnanmadim tabi hep yeni geleni korkutmak icin anlatilan hikayelerdendir dedim gectim.
Tezkere almama 1 ay kala hala nobete gidiyordum,nobettede nobet arkadasim cok sevdigim bir cocuk,muhabbet muhabbet takiliyoruz.Gece 2-4 nobetinde bununla devriyeyi kolluyoruz,nereden gelir kacta gelir falan.beklerken devriye geldi dur çektik.Parola isaret falan gittiler,1 3ve 3 5 devriyelerini karsiladik gonderdik.Muhabbet ederken asagiya arka taraftan bembeyaz bir at gecti.İkimizde diyiruz ki cingelerden birinin ati yine girmis tellerden bi yerden.Ersin sen bekle ben gidip bi kolacan edeyin dedim.Asagida da muhafiz birliginin eski egitim alani var,bos kullanilmayan at oraya dogru girdi.Gittim baktim teller saglam,atin girecegi bi yer yok,daha garibi at da yok.Arkami dondum ayni at Ersinin arkasindan geciverdi ve yine tellerin oradan agacin arkasindan cikti.Ersine fenerle isaret veriyorum el kol salliyorum anlamadi bu,tam arkasini dönerken agaclarin arasina girdi yine bu at.Oglum arkandan geçti bu at diyorum gormedin mi diyorum,bu bana diyorki abi sacmalama o kadar kisa surede isinalanacak mi bu at.Oglum gecti diyorum iste yalan mi soyleyecem ama betim benzim atti.İkimizde diyoruz ki,aman kimseye anlatmayalim surada 1 ayimiz kalmis.rdm falan ugrasmayalim dedik gulduk.Uykusuzluktan sacmalamaya basladik tam bu sefer 4 nala kosan at sesleri gelmeye basladi.Sesler diger nobetciler gelene kadar devam etti.Diger nobetciler koseden gorundu bicakla kesmissin gibi kesildi sesler...
Aradan 3 gun gecti 12-2 nobetine gidecem.Uyandim bi anda gozlerimi actim,ustumdeki ranzanin altindaki mazgallara saatimi asmistim.Saat 11 dedim kalkayim da hazirlanayim,bi dogrulmaya calistim kipirdayamiyorum.Gozumle etrafa bakiyorum ama kipirdayamiyorum,koguscu elinde fener geziyor icerde bakiniyor var mi yataktan dusen eden falan neyse onu goruyorum ama ses edemiyorum.5 dakika bogustum kilim kipirdamiyor felcli gibiyim,bari olsemde kurtulsam bu izdiraptan diyorum,nefes alamiyorum zorlanıyorum nefes alırken,terlemeye basladim,sesim cikmiyor,bogrumde bir yanma derken tam o sırada nobete gidecegim elemanda deli bildigin raporlu.Bizim nobetci onbasi bulmus bunu onune katmis bagira bagira geliyor.Onun sesine ayaklandim,rahat bi nefes aldim.Nobetci onbasida sofuydu biraz anlattim olanlari,okudu ufledi falan.Sonra gittim nobete

Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin