17.Bölüm

526 40 44
                                    

Bölüm aşırı kısa olacak Bilginizeee. Multi de çok hoş 2. Karede hilser bakışıyor. Resme aşık oldum. Bu sefer de yorum @CerenDemirci2 yi seçtim. Neyse haydi iyi okumalar canıım sen misin İlacım okuyucuları...

Serenay'ın ağzından :

Atıştırmalıklarımızı yedikten sonra Murat ın Merve ye olan bakışlarının arkadaşça olmadığını anlayabiliyordum. Murat ı kenara çekip konuşmaya karar verdim. Murayçım canım sevgilimin kuzenciği bi benimle gelir misin Eda ya bi bakalım di mi dedim. O da başını sallayınca Eda nın odasına doğru gittik. Çok tatlı bir bebek yaa. Ama konumuz bu değil kesinlikle. "Murat Merve ye bakışlarını gördüm" dedim fısıltıyla. "Nasıl bakıyormuşum" dedi. "Ona bakınca gözlerin parlıyor, aşık olmuş gibi yani" dedim. O da "Yok öyle bir şey" dedi. "Murat bana anlatabilirsin" dedim. "Sen benim merve ye bakışlarımı yanlış anlıyorsun ana sana bakışlarımı görüyorsun bile" dedi. Ve beni hızlıca kendine çekip sanki önceden sevgiliymişizde 10 yıldır görüşmüyormuşuz gibi tutkulu ve yavaş yavaş öpmeye başladı. O sırada Hilminin "Serenay" diye masumca seslenişini duydum.

Bölüm Sonu. Biliyorum gerçekten iğrenç mi iğrenç bir şekilde gıcıklık yaptım. Hafta içi yb yazamıyorum. bu bölümü de hızlıca yazayım dedim. Neyse beni dövmeyin ve sövmeyin. Please uzun yorum ve vote. Lütfen gerçekten yorum istiyorum. Sizleri çok seviyorum. Gelecek cuma akşamı uzun bölüm sürprizim var. Ona göre bol bol vote ve yorum atın. Sizleri çok seviyorum. Görüşürrüüz.

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin