Ben Ezgi. 23 yaşındayım. Zengin bir ailenin çocuğuyum. Ama iflas eşiğinde olan holdingimizi kurtarmak için babam beni ortağızın oğluyla evlendircek. Hayatımı mahvetcek. Bu akşam yemeğe gelceklermiş. Mehmet amca yani ortagimiz aramis babami.
Annem"kızım Mehmet amcan aradı geliyolarmış cabuk güzelce giyin ve sakın misafirlere bir şey deme "
"Ama anne ben onunla evlenmem benim hayatımı mahvedeceksiniz"
dedigimde annemin gozleri ates saciyordu heran beni öldurecek gibi bakiyodu.
"Cok konusma hazirlan bu senin iyiligin icin"dedi ve odamdan kapiyi carparak cıktı.
Dolabimdan mor dizüstü sade elbisemi siyah flatformlu ince topuklu ayakkabilarimi sectim.
Hemen makyaj odasina gecip hafif makyaj yaptım. Çok güzel oldum ama o cocuk icin degildi bu sadece icimden geldi. Saate baktigimda gelmelerine 10 dakika kaldigini gördüm ve hemen aşagi indim. Alev yani yardimcimiz cok guzel bir masa hazirlamis. Annem Derya ve babam Mahmut Bey hazirlanmis salonda konusuyolardi. Istemeden konustuklarini duydum.
Annem" Mahmut biran önce evlendirelim kızı da kurtulalım" dedi. Ne oluyodu anlamıyorum.
Babam sessizliğini koruyodu. Bu sırada kapı çaldı ve hemen merdivenlere yöneldim. Aşagiya yeni iyiyormuş gibi davrancaktim. Ve ise yaradi da . Alev kapiyi acti. Mehmet bey ve Nermin hanim iceri girdiler. Evlendirilcegim ökuz gelmemisti. Bu nasil rahatlikti ya. Ben dusuncelere dalmisken kapi caldi ve aniden irkildim. Kapiyi actigimda esmer mavi gözlu kaslı bir oglanla karsilastim ve sasirdim.
"Kocani kapida mi beklekceksin" dedi. Ben saskinligimdan kurtularak "sen benim kocam degilsin ve olmuycaksin"dedim. Oysa hic birsey demeden iceri gecti ama morali bozulmustu. Neden alinmisti ki sonucta zorla evlendiriliyoduk. Iceri gectigimde düğünümüzü daha cok benim hayatimin mahvolus tarihini konusuyolardi. Adini bile bilmedigim kocam olacak cocuk beni bastan asagiya suzdu ve "çok güzelsin"dedi. Ne diyodu bu beni begenmismiydi simdi. Tesekkur anlaminda basimi salladim. Annem " Ezgi kızım bu Tarık yani kocan" dedi. Anneme ölumcul bakis atip "onunla asla evlenmem hayatimi mahvediyosunuz" dedim. Annem beni mutfaga dogru cekerken babam misafirlerimizle konusuyodu. Annem mutfaga girdigimizde kapiyi kapatti ve " naptigini sayiyosun sen? Tarıkla istesende istemesende evleneceksin " dedi. Ona ölumcul bakis atarak " asla ama asla " dedim. Bana kücümseyerek bakarak " sen bizim kizimiz degilsin. Senin annen ve baban trafik kazasi gecirdiler Mahmutun yuzunden. Vicdan azabindan dolayi sana baktik ama yeter artik burda kalamasin odana cik ve esyalarini topla bu gece gidiyosun" dedi. Hicbisey diyemedim. Gözlerim dolmustu. Aglarak odama ciktim ve valizimi toplamaya başladim. Odamin kapisi caldi ve iceriye o girdi.