21. Bölüm

45 5 0
                                    

Liamdan 

Criosaya hayatımın dönüm noktası olan olayı anlatmıştım . Benim için her şey demekti bu . Bunu anlatırken sonrasında vereceği tepkiden emin değildim . Ama o  beni şaşırtmış ve benim suçlu olmadığımı , yanımda olacağını söylemişti . Ben de buna güvenmiş ona tekrardan yıllar önce sorduğum soruyu sormuştum . Şimdi sorduğum soruya bir cevap bekliyordum . Göz yaşlarından dolayı parlayan gözlerine baktım . Bana çok uzun gelen bir süredir Criosanın vereceği cevabı bekliyordum . Vereceği evet ya da hayır cevabına göre her şey değişecekti . Hayır derse ona olan aşkımı unutmaya çalışacaktım . Evet derse her şey çok güzel olacaktı . Ama o yine verdiği cevapla beni şaşırttı . '' Bilmiyorum . '' dedi . 

'' Bilmiyorum , Liam . Seni sevip sevmediğimi bilmiyorum . Belki de biliyorum ama kabullenmek istemiyorum . Geçmişte yaşadıklarımızın tekrardan yaşamaktan çok korkuyorum . '' 

'' Geçmişte yaşadıklarımızı tekrardan yaşamayacağız , Criosa . O zaman aramızda senin bilmek istediğin ama benim söylemek istemediğim sırlar vardı . Artık aramızda sırlar yok . Seni seviyorum .Eğer beni seviyorsan bunu söylemekten korkma . Her şey güzel olacak sana söz veriyorum . '' dediğimde Criosa hiçbir şey söylemedi . Ne söyleceğini düşündüğünü bildiğim için ben de sessizce konuşmasını bekledim . Kısa bir süre sonra gülümseyerek '' Seni seviyorum . '' dedi . 

Bunu duymak o kadar güzel bir şeydi ki . Yıllardır bu anın hayalini kuruyordum . Onunla karşılaştığımız anı , ona hala onu sevdiğimi söylediğimi , onun da bana seni seviyorum deyişini . Ama şu anda hissettiklerim hayallerimdekinden çok daha iyiydi . Criosaya daha yakın olmak için ayağa kalktım . O da oturduğu yerden kalktı ve hızla yanıma gelerek bana sarıldı . 

Uzun bir süre yılların özlemini gidermek istermişcesine o şekilde kaldık . Sonra Criosanın başını omzumdan kaldırmasını sağladım ve gözlerine baktım . '' Her şey güzel olacak . '' diyerek dudaklarımızı birleştirdim . 


Dondurmam - 2 - MeraklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin