Xavier P.O.V
Het hele team stond al klaar op het veld alleen de tegenstander was er nog niet. Er kwam een bus aangereden en de spelers van het andere team kwamen eruit. Er zat 1 meisje in en dat was haar. Het was geen droom geweest, ik had echt met Laris gesproken. Ze leek we gehypnotiseert want ze zag ons helemaal niet staan. Ze had ook een zwarte band om haar nek heen. Mark kwam naar mij toe.
"Nooit gedacht dat we haar op zo'n manier terug zouden vinden" zei Mark.
"Ze is niet haarzelf anders was ze direct naar ons toe gelopen."
"Ja dat is waar, we moeten haar redden."
"Ja dat weet ik..."
"Dat doe je niet alleen. Iedereen wil Larissa weer terug."
"Oke dan redden we haar."De wedstrijd begon. Larissa stond in de spits. Ik wist niet dat ze in de spits kon. De tegenstander had de aftrap en de scheidsrechter floot en het begon. Ze speelde de bal direct naar Laris toe. Esmee probeerde de bal van haar af tepakken maar dat lukte niet. Ze was binnen no time bij het goal. Ze gebruikte de Vlammende hengst en scoorde een goal. Zo ging de eerste helft voorbij.
"Kom op jongens, als we zo door gaan kunnen we Laris al helemaal niet redden" zei Mark.
Iedereen was stil want niemand wist wat ze er mee aan moesten.
De tweede helft begon. Ik had de bal en ik probeerde Laris te passeren alleen dat lukte niet want ze gebruikte Vuur Muur. Wij pakte de bal weer af en Axel scoorde een goal. De tegenstander kreeg de aftrap weer en Laris passeerde zo de verdediging weer. Ze wou vlammemde hengst gebruiken maar ik was uit het de aanval terug gekomen na de verdediging. Net toen ze de bal wou schieten blokkeerde ik hem. De bal schoot tussen ons twee in weg. Laris greep naar enkel en opeens kwam Axel aangerend en liep naar haar toe. Wat moest Axel nou weer bij haar! Ze duwde hem van zich af (gelukkig maar). Ze zetten een stap en viel voorover maar ik stond net op tijd voor haar.
"Laris, stop zo te zijn. Je hoeft niet te doen wat ze zeggen."
Ze zei niks. Ik maakte de zwarte band om haar nek los.
"Xavier..."
"Laris..."
"Ik zei dat je niet tegen ons mocht spelen."
"Weet ik maar ik kon jouw toch niet aan je lot overlaten."
"Ja maar... Au."
"Wat is er?"
"Mijn enkel..."Opeens kwam er allemaal politie. Ik ging zo dicht mogelijk bij Laris staan zodat ze haar niks konden maken. Er kwam een politieman op ons aflopen.
"Ze moet met ons mee."
"Nee ze blijft bij mij."
"Ze moet mee want ze werd vermist."Mark kwam op mij aflopen.
"Xavier, ze moet wel mee en dat weet je."
"....."De agent pakte Laris bij haar arm en Mark hield mij tegen. Ik probeerde los te komen maar Mark hield mij te stevig vast. Waarom werden wij alweer uitelkaar uitgehaald.
-----------------------
Ik ben niet zo goed in wedstrijden schrijven dus sorry als het niet zo goed is. flybolt heeft mij geholpen om dit hoofdstuk te verzinnen dus heel erg bedankt dat je mij steeds helpt flybolt. Lees ook haar boek Kingdom Jenava( het is een heel leuk boek). Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Stay strong(Xavier Foster-Love story)
FanfictionHet tweede deel van Hold on. Larissa komt terug van haar studie uit het buitenland. Ze heeft geld gespaart voor Xavier zijn operatie maar ze heeft nog niet genoeg. Ze word ook gevraagt om in het Japanse team mee te spelen maar zou ze dat doen? en wi...