O kız bendim. Evet evet bendim ,az önce bir çocuğa kaykayla çarpıp kafasının yarılmasına sebep olup ta arkadaşları tarafından en azından azarlanmak için aranan kızdım.hahah komik ama napabilirdim ki ,yolun ortasındalardı ve bende hızlı geliyordum ve ortalarına daldım birisi yaralandı . üzgünüm. Bu kadar olay yeter .ben kim miyim?#ben Öykü Kar . 18 yaşındayım, İstanbulluyum ama İzmir de yaşıyorum. Liseyi bu sene bitirdim. Biraz zengin sayılırız.kendimize ait sirketlerimiz var. Babam yaşım gereği, geleceğe yatırım olarak şirketin birini üzerime geçirdi. Ama şirkete gitmeyi ,kısacası iş hayatını sevmeyen bir insan olarak ben hiç gitmem .ailemle yaşıyorum, bir tane de kız kardeşim var. Adi nisan 17 yasinda ve sarışın , mavi gözlü tipki annem gibi . Ben ise esmer ve kahve gözlüyüm tipki babam gibi.benzer yanimiz yok.o beni hep kıskanır büyük olduğum için, bu yüzden asla abla demez, ve İstanbul da bir köşk üzerine gecirttirdi zorla babama sulanarak. Neyse gelelim karakter özelliklerime; spor ve dans ederim , kıskançlık derecem çok azdır. Yerine göre yani, benle beraber 6 kişilik bir grubum var , kaykay grubu adı KÇG.(kaykay çılgınlığı grubu) .2 erkek 4 kızız.beraber neredeyse her gün kaykay kayarız sonra evlere dağılırız.evlerimizin arasında hep 1 er sokak var.ben 10 evlik bir sitede oturuyorum.yan tarafta oturan cadı mina karısı 1 hafta önce öldü. Çok kötü bir kadindi ,sevemedim bir türlü. Ev boş şu an.umarım bu seferki komşumuz genç olur da ortam düzelir. Ha bu arada sevgilim yok. Ben hiç aşık olmadım. Çünkü aşka pek inanmam, sevgiye inanirim ve onu da bulamadım.eminim ki birgün bulacağım.işte o zm. Bırakmayacağım. Ben biraz seçici ve güvenmeyen bir insanım. :) ama bizim grupta olan Ali ye ilk gruba katildigi gün ilgi duymuştum. Ama geçiciydi.simdi kardeşim gibidir. Bu arada en kötü huylarim çok konuşmak, fazla merak, aşırı hız .bunlar yüzüne başıma gelmeyen kalmadı neyse artik asil hayatıma geçme zamanı çoktan geldi. Herşeyin değiştiği an !
# karakterlerÖykü kar:18 / Jessica alba
Nisan kar:17 / Taylor swift
Melisa yurt: 18 / Natalie portman
Eda kaya:18 / Katie holmes
Filiz ak:18 / Naomi watts
Berke tunç: 19 / Taylor lautner
Ali kara:18 / francisco lachowski
Savaş ateş: 19 / Vini uehara
Rüzgar taht: 19 / Tyler posey
Bahar uzun: 19 / Scarlett Johansoon
Almila: 18 / Alison brie
Helen:18 / Minka kellyOkumanızı rica eder ve şimdiden teşekkür ederim . finali kesinlikle olacak. Bu benim ilk kitabım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY DEĞİŞECEK
Gizem / Gerilimbir genç kızın aşk,dram,gerilim ve maceralı hayat hikayesi.