Ott álltam,az ajtóban remegő térdekkel a gyönyörű ruhámban.És néztem a termet amiben szebbnél szebb lányok álltak,táncoltak vagy éppen csevegtek.A királyi család fent a karzaton ácsorgott és minket kémleltek.A királynő szebb volt mint a festményeken,a király mellette ácsorgott egy pezsgős poharat tartva a kezében.És akkor láttam meg a herceget.Szemeim el kerekedtek ahogy megláttam.Tökéletesen nézet ki,arcát borosta keretezte,igéző jég kék szemei csak úgy csillogtak.Bambulásomból egy hang zökkentett ki.
-Lady!A nevét kérem.-Nézett rám unottan a komornyik.Zavarodottan néztem rá majd el hebegtem nevem.
-Szofia Clark.-Néztem rá majd halvány mosolyt engedtem meg magamnak.Egy pezsgős poharat nyomot a kezembe és a terem felé tolt óvatosan.
-Lady Szofia Clark.-Ahogy beléptem a terembe,minden szem rám szegeződött.Halk zene szólt,ahogy körbe tekintettem a falakat képek borították és arany színű tapéták.A plafonról ezüst gömbök lógtak le.Ámultan néztem körbe amiből egy halk köhintés zavart meg.Riadtan kaptam oda a tekintettem.Számat el tátottam ahogy szembe találtam magam egy mellkassal felnéztem rá és Luke-al találtam magam szembe.Illedelmesen meghajoltam.Szívem meglódult ahogy a herceg szemébe néztem szinte meg bódított illata.
-Felkérhetem egy táncra?-Mély rekedtes hangja elképesztett,mosolyogva nyújtottam kezemet.Ahogy újaimat tenyerébe csúsztattam,árramoság haladt végig rajtam.Szemkontaktust meg nem szakítva hagytam hogy közelebb húzón magához és hogy a tánc térre vezessen.Körülütünk mindenki félre húzódott hagyva nekünk teret.Vörös ruhám minden lépésnél megbillent a csípőmön.Egyik kezemet vállára simítottam,míg ő derekamat ragadta meg.Pulzusom az egekben volt és borzalmasan izgultam.Fülemhez hajolt és úgy mormolta.
-Mit gondolsz?Lenne rá esély hogy 1 óra múlva a kertben találkozunk?-Szívem megdobbant...˝ilyen könnyen menne?˝ az anyám mindig is azt mondta,hogy lopjam be magamat a szívébe és onnan már más dolgom nincs.
-Akkár már most-...csintalan mosoly mindkettőnk arcán ott vírított...
YOU ARE READING
Luke Hemmings princess
Fanfiction5 óra áll rendelkezésemre, 5 óra hogy az ujjam köré csavarjam, 5 óra hogy királynő lehessek, 5 óra hogy a családom boldog s gazdag lehessen, 5 óra múlva eldől a sorsom, 5 óra múlva lehet 1 leszek a 10-ből....