Grubu Toplama

42 2 1
                                    


Gözlerimi açtım gene diğer günlerden farksız bir sabah dışarıdan gelen pazarcı,dilenci ve bağırışma sesleri...

Son günlerdeki büyücü Alindor söylentileri çoğaldı.Cinayetler arttı ve aniden kaybolan bazı insanlar.İlk zamanlarda bu olaylara pek aldırış etmedim fakat giderek olaylar büyüyor.

Buna birinin son vermesi gerek.Ben Rolim ve bu büyücüyü öldüreceğim ve barışı eskilerdeki gibi huzuru getireceğime ant içerim.Yola koyulmam gerek bu büyücünün Horin adlı bir şehirde olduğunu duymuştum

Bi hana gidip adam toplamam gerek daha sonra yola çıkmalıyım 2 güne orda olurum.

(Hana Girince)

-Selamlar beyim ne istersiniz?

-Hancı buralarda iş arayan paralı askerler var mı ?

-Belli saatlerde buraya 2 adam gelir cesur birilerini ararlar 1 saat kalıp giderler yakında gelirler.

-Tamam

Belki Bu adamları yanıma alabilirim.

Hancı:

-Bu bey sizi bekliyordu

-Kimmiş o ?

-Paralı asker arıyormuş

-Hey! Buraya gelin.Selam ben Rolim ve adam arıyorum.Bana yolculuğumda eşlik etmek istermisiniz?

-Ben Lancel bu da Brogost.Yolculuk derken nereye gideceksin ??

-Alindor'un kafasını almaya

-Delirdin mi ?

-Öyle mi görünüyom.Neyse gelcekseniz para konusunu konuşalım.

-Biz sadece yolculuk ararız paraya gerek yok.Seni takip edicez.

-Öyleyse şafakta yola çıkacaz iyi hazırlanın.

Artık vakit geldi yola çıkmaya hazırdık.Çantam kılıcım ve erzak.

-Evet Beyler Dinleyin! Bu yolculuk sırasında çok tehlikeli olaylar ile karşı karşıya kalacağız ama bunların istesinden geleceğiz ve barışı sağlayacağız.Tamam Mı ?

-Tamam

-Tamam

-Öyleyse zamanı geldi.

Bölüm 1'in Sonu


Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin