Yeni Ev Arkadaşım..

24 2 0
                                    

Merhaba ben Delen. Delen Kura. İzmirden Istanbula geliş sebebim universitemin olması evt cok guzel izmir ege universitesi  varken mal gibi istanbul 9 eylul universitesini sectim mal ben belkide yeni yerler kesfetmek istedim.. Ailemi 10 yıl önce trafik kazası sebebi kaybettim yani kaybetmişim benide varlıklı bir koruyucu aile sahiplenmiş kısaca hikayem bu neyse..

Sabah her sabah yaptığım gibi alarmın melodisine kufrederek uyandım. Kalkıp banyoda rutin islerimi halledip ustume acik mavi gomlegimi ve yuksek bel lacivert pantolonumuda giyip suveteri andiran beyaz orgu kazagimi giydim sacimi toluz yapip asagiya indim yani yengemlede kaliyorum simdilik yarin burda bu evde uyanmiycam kucuk yigenimi sevemiycem :( Ama yeni ev arkadasi edinicem..
"Yengee !Ben gidiyorum aksam ustu valizimi almaya gelirim" dedim ve anahtari ve telefonumu alip evden disari yani yeni okuluma motorumla geldim herkez bana bakiyodu sanki ilk defa gorduler aq evet belkide ilk defaa gorduler.. Giris kapisina dogru ilerledim ve o yakisiklii al beni all dedi resmen ic sesim ama ben onu dinlemedim "Pardon mudurun odasi kacinci katta acaba ?" Ben boyle derken o bana bon bon bakiyodu tovbest..
Ve konustu " Ben rehber ogrenciyim seni mudurun odasina kadar goturmemi istermisin"
"Pekii tamam." Dedim ve o yurumeye basladi bende onu takip ettim okul o kadar buyuk ki.. Icinde asansor var asansore bindik " Ben Efe " "Bende Delen tanistigima mennun oldum " deyip en tatli tebessumumu takindim yuzume..

Bence ilk bolum icin bu kadar yeterli daha kisa yazanlarida var :) ;) medya = delenin kiyafeti,delenin motoru ve kendisi :D

Senden Başka Kimseyi IstemiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin