Hayaller-hayatlar

74 4 8
                                    

Aniden yatağından fırladı selen. 3 aydır aynı rüyayı görmekten sıkılmisti. Günde uyuduğu 2-3 saatlik zamanda da bu rüya vardı hep.
Gamerdi selen. Hep oyun oynuyordu. Zaten bu yüzden de günde sadece 3 saat uyuyabiliyordu. Ve gamerligin sonucu olarak aşık olmaması gereken kişiye aşık olmuştu... uzun zamandır onu her yerden rahatsız etmiş fotoğraflarına da şop yapmıştı. Etkilenmiyordu koray. Sevgilim var diyordu. Selenin güzelliğine bile bakmıyordu. Allah sevgilisinin belasını versindi.

Kalktı yataktan selen. Rüyasında koray la dunyada yalnız kaldıklarını görüyor ve her seferinde de aynı heyecanı yaşıyordu. Buna bile sevinebiliyordu bu cici kız.

Bugün özel olarak güzel giyinmeye karar vermişti. Nedensizdi ama istiyordu. Aynaya bakınca ilk kez kendini bu kadar güzel gördü. Sevindi....
Çıktı evinden internet faturasını ödemek için. Bi tuhaf lik vardı ama. Herkesler bayılıyordu. Anlıyordu selen oluyordu onlar.
Mutsuz oldu. Koray olmuş muydu acaba. Yoksa sadece kendisi mi vardı. Gizlice öğrendiği adrese doğru gitmeye başladı. Koray in evine. Ne hikmettir ki 5 dk da Kocaeliden antalyaya vardı. Aşkın gücü diye düşündü. Buna da sevindi.
Üzgündu koray. Ölmüştü sevgilisi. Yanına gitti selen. Elini omzuna koydu. Ağzından sadece bikaç kelime çıktı.
"Üzülme Koray. Al bi tane benden "
Etkilenmisti koray. Ne kadar da güzel bi kızdı. Sevgilisinin ne kadar mal bi insan olduğunu düşündü.
Kalktı koray yerden. Selenin yanına gitti.
"Ne kadar da güzel bi kız. Sana aşık oldum. Hadi çocuk yapalım"
Selen saskindi. Ne diycegini bilmiyordu. Hayalleri gerçek oluyordu. Mutlu bi şekilde gitti koray in yanına. O gece çok mutlu olmuştu selen. Dünyadaki nesli kendisi dogurcakti. İnanıyordu selen. Çocuğu olcakti bu akşamdan. Adı bile belliydi ona göre.
"Berke can meryem" çocuğunun ibne olmasını istiyordu selen. Hayirlisiydi...

Bu hikaye gerçek karakterler içeriyor. Aslında bunu arkadaşıma yazdım ama ben bunu okudukça guldugumden paylaşiyim dedim. Aslında aramızda bi esprisi var ama. Neyse :))))

Hayaller- HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin