Şimdi diyeceksinki ben bu kitaptan ne anlıyıcam Şiiii!! Dur be arkadaşım sabırsızlanma da okumaya devam et....
Evet şimdi benim romanıma şöyle bir giriş yapalım..
O gün yine her zamanki gibi yanlızdı.Anne ve babasını üç sene önce dağ younda kaybetmişti.
Şu an halen öldülermi yoksa yaşıyorlarmı hiç bilmiyordu. Onlardan geriye sadece küçük kız kardeşi ilayda kalmıştı..Artık dayanamıyordu kardeşini komşuları Aysel teyzelere bırakmıştı ve bir daha da hiç görmemişti.
Yine efkarlanmış bir iki birayı devirmişti zararlı olduğunu biliyordu ama yinede içiyordu
Saat 2:15 idi gece yarışıydı evden çıkalı gündüzleri dolaşmayı hiç sevmezdi bu yüzden arkadaşı da yoktu yanlış dolaşmayı seviyordu.
Evden çok çok uzaktaydı ara sokaklardan birine girdiğinde köpek seslerinin yükseldiğini fark etti tam bu da ne neler oluyor demeye kalmadı yüzünü çevirdiğinde gözlerinden ateş fışkıran bir hayvan belirdi her yer karanlık olduğundan hiç bir şey göremiyordu lakin bu çözemediği hayvansı şeyin gözünün döndüğünün farkındaydı tam kaçacakken birinin ona beslendiğini fark ettiAli...
Ali...Döndüğünde beyaz elbiseli sarı saçlı bir kızın onu çağırdığını gördü
Hadi ne bekliyordum koşsana ....
Ali....Arkasına bile bakmadan koşmaya başladı kızın yanına geldiğinde biran kendini boşlukta hissetti gözlerini açtığında nerede olduğunun farkında bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Öfkesi
FantasyŞuan kitap biraz yarım kalacak tamamlandığında ise sana farklı boyutta duygular katıcak Benden söylemesi okumaya devam et....