11. "Mislim da sam jako zaljubljen u tebe."

1.9K 281 47
                                    

Chapter  11
"Sean, gde idemo?", Sky upita, migoljivši se u sedištu, a Sean se samo nasmeje na to i podigne obrve gore-dole.

"To je iznenađene. Videćeš."

Sean je ovo intezivno planirao u poslednje dve nedelje. Posavetovao se sa Chadom oko logistike i pitao je Raphaela za posebnu dozvolu. Proveo je svaki svoj slobodni trenutak planirajući ovo jer je hteo da bude savršeno. Sky nije zaslužila ništa manje.

"Prelepa si, Skyie", Sean kaže, više kako bi joj odvratio pažnju, ali to ne čini izjavu manje istinitom. Sean je odavno kupio Sky dizajniranu svilenu haljinu, pod uslovom da je nosi na njihovoj maturskoj večeri (koja je slučajno bila večeras), ali Sean je takođe znao da Sky baš i ne želi da ide, stoga je za njih spremio nešto durgačije.

"Ne idemo u pravcu škole, Sean", primeti i Sean iskrivi usne u osmeh.

"Znam", kaže i pruža ruku kako bi uhvatio njenu. Crnokosa devojka pojača stisak, isprepletavši njihove prste i osmehnuvši se slatko. Seanovo srce zaigra na pomisao da je večer samo njihova. Cela večer.

Sky je stidljivo to spomenula prošle nedelje – kako želi da izgubi nevinost sa Seanom. On je takođe razmišljao o tome, ali nije želeo da počinje tu temu na bilo koji način u slučaju da se devojka osećala pod pritiskom, tako da je čekao pravi trenutak.

Razgovarali su o tome zajedno. Njihovim granicama i pa, o svemu, jer Sean – koji je takođe nevin – osećao je kao da ima posebnu odgovornost da osigura da se Sky osećala udobno. Morao je da bude siguran da se za nju sve ovo ne odvija previše brzo, emocionalno i fizički. I dok je bilo jako neugodno imati taj razgovor, kasnije se osećao lepo, zanjući da su na istoj stranici i da žele iste stvari.

Pored Seana, Sky uzdahne, kada se auto zaustavio u privatnom delu RISE Hotela i Bašte, malo izvan Los Angelesa. Sean je izprva hteo da obavi stvari u glavnom hotelu, ali Sky je više volela da provodi vreme napolju i zbog toga su bašte bile najsavršenije mesto.

Vozač izlazi prvi kako bi im otvorio vrata i kada Sean izađe, pruža ruku devojci kao pravi džentlmen.

"Vau", Sky izusti, oči široko raširene dok pokušava da upije lepotu mesta ispred nje. Rise Hoteli i Bašte su bili dizajnirani u grčkom stilu, sa visokim stubovima od beog mermera i figurama ugrafiranim u zidovima koje su bile strateški pokrivene različitim vinogradima i cvetim vešalicama. Tu je takođe bio veliki vodopad – ili imitacija jednog – dok je zujenje vode pokrivalo bučan saobračaj.

Sean se naježi. Oduvek je voleo ovo mesto. Osećao se kao na nekoj ludoj avanturi kad god je došao.

Sean baca jedan kratki pogled na Sky – nije kao da je buljio u nju svo vreme – i onda je povlači za sobom. "Lepše je iznutra, hajde", kaže i ona se samo zasmeje dok ga prati u stopu. Vratar klimne glavu u znak pozdrava kada prepozna Seana i oni mu uzvrate, i nakon što im on otvori ogromna staklena vrata, Sky skoro zaplače.

"Vau", činilo se kao da je to bila jedina reč koju je Sky znala, ali Sean je smatrao to prikladnim. Predvorje je izgledalo poput zatvorenog arboreta, sa velikim, zlatnim saksijama i drvećem koji raste iz njih, umetni vinogradi koji su okačeni svuda po krovu i cveće koje ukrašava svaki ćošak. U sredini prostora se nalazio ogromi akvarijum, ispunjen ljubičastom i rozom vodom i raznih vrsta ribe. Osećaj mira je ispunjivao vazduh, i Sean izdahne, oslobađajući svu napetost iz njegovog tela.

"Zar nije kul?", Sean upita, semšeći se od uha do uha. Sky ispusti nešto između šokirajućeg osmeha i jecaja, dok se njena glava vrti okolo, pokušavajući da vidi svaki detalj (što je nemoguće, Sean zna, jer je i sam pokušao previše puta).

"Da", kaže bez daha. Sky se okrene prema Seanu, sa osmehom koji Seanu izbija sav vazduh iz grudi i on jače stisne njenu ruku.

"Jesi li spremna za iznenađenje?", Sky se blago zacrveni i klimne glavom. "Hajde", Sean elegantno provodi Sky kroz predvorje do još jednih masivnih staklenih vrata koja ih vode u poznati lavirint vtrova u središtu visokih apartmana.

fight for my heartOnde histórias criam vida. Descubra agora