TERÖR

27 6 1
                                    

Yaşamaya hakları varken biri vurulur, biri ateşe atılır, biri bombalanır. Kim verebilir ki hesabını? İnsan evladı herkes bunu başaranlar var bunu umursamayan var. Terör var. Türkiyenin kalbini bombalayacak cesarete kavuşanlar hangi ana babanın evladı? Kim bitirecek bizi? Dağa çıkan köpek mi? Bitiriyor işte! Her gün şehit haberleriyle gözlerinizi açıyorsunuz. Ağlıyorsunuz üç gün sonra hayatınıza devam ediyorsunuz. Peki ana babalar? Devam ediyor mu sanıyorsunuz? Onların çocukları devam ediyor mu sanıyorsunuz? Eşleri devam ediyor mu sanıyorsunuz? Her sene bir şey çıkar. Soma? Unutuldu! Özgecan Aslan? Unutuldu! Şehitler? Unutuluyor! Cizre? Unutuluyor! Ankara? Unutulacak.

3 günlük yas ilan etmişler. Doğru 3 günlük 3 gün ağla 4 gün aa ne olmuştu ki? Dimi öyle olur. Unutmayacağız!!! Unutmamalıyız! Ailerinin hep acısı olucak. Düşün şimdi Annen ölmüş kardeşin şehit düşmüş babanı hiç görmedin ölmüş! Acıdı mı canın? Yaşamadan acıdı! Yaşayanları düşün! Okulda ana baba lafı dediklerinde gözleri dolucak hep bir yerleri eksik kalıcak! Bir şey istiyecek ama sadece annesi çalıştığı babası olmadığı icin istiyemiyecek. Evlilik çağına geldiği zaman istenme zamanında babası olmayacak. Anne icinde bu geçerli. O çocuklar hiç bir zaman belki de kahkaha atamayacak...

#Terörülanetliyoruz
#hesabınıverin!!!

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin