No scared-free

29 5 1
                                    

-Uite o batranica,spuse Stephan
-Stai asa,asta este batranica de la metrou care imi zambeste mereu in statia de autobuz...dar asta e mai ciudata.
-Este posibil ca batranica sa nu fo fost niciodata vie precum era si veverita la care latram eu...era un dragon sar putea ca si ea sa fie.

Batranica le inmana un mar...Bonnie ramasese hipnotizata,se apropie usor de batranica
-Nu,atriga Stephan insa nu se putea misca,picioarele ii erau paralizate si parca intrau in pamant.Bonnie ma auzi?Ce ai facut cu ea hoasca batrana?
Batrana se transforma in Maleficient iar marul era o lumina fluorescenta ca de foc.Bonni musca din lumina se trezii din transa insa se intampla ceva foarte ciudat,i se lungii urechile ii crescu parul devenii blond si o suvita alba ii crescu din crestetul capului,ochii ii devenisera albi numai irisul se vedea megru,de asemenea ii mai crescu aripi albe,unghii negre si colti.Insa aceasta tramsformare aduse cu ea un blestem...
-Ce mi-ai facut?
Insa Maleficient nu spuse nimik si disparu intr-o duna de nisip.
-Esti,ok?
-Ce mi sa intamplat?
-Se pare ca ai puteri acum,ti-a facut un dar aceea era regina dragonilor,bunica ta,insa e moarta deci probabil era o holograma...ceea ce este dubios si sigur vine la pachet cu un blestem insa nu imi dau seama ce.
-Si ce puteri am?Am aripi deci pot sa zbor,am urechi deci am auzul fin,am colti deci pot musca,am unghii mari deci pot sfasia,am ochii albi deci pot vedea?
-Nu stiu hai sa incercam,cu ce incepi?
-Cu aripile,wawww ce tare ...dar cum le pornesc?
-Cred ca trebuie sa iti imaginezi.
-Ok...Vreau sa zbor,breau sa zbor,vreau sa zbor,isi spuse Bonnie in gand.Cand deschise ochii observa ca nu se clintii.
-Hmm...poate sunt fabricate in China
-Nu mai fii ironic Stephan pe bune de ce mia mai dat aripi daca nu merg? Si sunt si grele...ma doare spatele.
-Atunci incearca celelalte.
Bonnie incerca sa auda ceva,insa nimik iesit din comun,apoi incerca cu privirea si coltii,nu se intampla nimik.Poate cu unghiile e ceva de capul lor.Lua o piatra si o zgarie.
-Awww...cred ca miam rupt o unghie.Pe bune,mam ales cu un costum urat inestetic greu si inutil cum o sa alerg cu aripile astea care cantaresc 1 tona?
Deodata Bonnie fugea de un monstru gelatinos impreuna cu Stephan
-Bonnie,Bonnie...alooo...Bonnie...
-Cee?intreba ea...nu termina bine de spus tot ca peisajul se achimba erau inconjurati de o plaja si i apa imensa si superba insa nu au avut nici 5 minute ragas ca si aparu un monstru gelatinos din spate..andoi o luasera la fuga
-Cum sunt aripile?
-Nu e timp de gluma off...mereu te gasesti in situatii de astea sa fii ironic?
-Fac ce pot si eu
-Modestule,stai asa tocmai am avut o viziune despre monstrul asta lam mai vazut o data fugarindu-ma.
-Inaeamna ca ai puterea de a vedea in viitor uite ca ai o putere
-Da dar sa terminat repede..o nu aa nu imi spui ca magia mia afectat creerul.
-Pai daca ti la afectat,inseamna ca se schimba mereu...
-Stephan,nu miai zis tu ca puterea mea este mintea?
O sa incerc sa schimb puterea ....din senin unghiile devenisera ghiare,Bonnie se oprii se intiarse si il lovii cat putu de tare pe monstru il despica in doua insa se reconsyruii la loc...iar bonnie ramase fara putere....
-Acum ce facem?
-Schimba din nou
Bonnie se gandii la un plan de evadare...de odata devenise complet oarba..
-Bonnie vine spre tine....ai grija
Stephan o trase de mana insa ea vazu din nou lumina albastra isi retrase mana efectul disparu insa stia exacy ce trebuie sa faca zbura in sus sa distraga monstrul si stia ca luminita este exact in burta monstrului astepta sa treaca efectul si isi deschise gura sa infulece prin capu monstrului pana la lumina corpul gelatinos....
-Esti bine?
-Da si mi-am dat seama de ceva...puterile mele dureaza 60 secunde iar peisajul 120 de secunde.
-Da asa este ai dreptate asta am observat si eu...atunci sa asteptam sa vedem cum se mai schimba
Si intradevar peisajul se schimba cu un foisor cu vedere la mare si o masuta de cafea...
-Hmm hai sa privim partea buna...avem 30 de secunde sa ne bucuram de acest moment si o viata intreaga sa nil amintim.
Aseaza-te,te rog,domnisoara.
-Mersi,Stephan
-Da?
-Daca ai avea de ales intre a fii cu mine in lumea celor vii sau sa stai aici ce ai alege?
-Sa fiu caine pentru 6 ani,vrei sa zici?
-Nu adica sa fii om..
-Nu stiu nu cunosc lumea celor vii ca om ci ca animal de casa si credema sa ai purici pe coada si sa nu poti ajunge la ei e mai oribil lucru.
Ea incepu sa rada insa oberva ca nu stie nimik despre caracterul lui,nu mai fusese indragostita niciodata pana acum asa ca nu stia ce simte pentru el.

Blestemul dragonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum