PART 18 [ LAST PART ]

2.1K 168 9
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[BTS DORM]

DING ~ DONG ~

" Eo , Nuguseyo ? " Soal BTS serentak .

Mereka berpandangan .

" Yargh ! Maknae aa ! Pergi la bukak pintu , tutup mulut tuh nanti lalat masuk !" Marah Suga . *tutup mulut Jungkook*

Jungkook mengusap tangan Naeun sebentar . Jungkook dan Naeun 'couple' setelah Naeun menceritakan semua perkara sejak 1995 itu .

" Nuguyaaaa ~ " Jungkook mengintai dari lubang pintu .

Seorang gadis berdiri dihadapan pintu dan memakai baju putih . Eo , Nuguya ?

Jungkook membuka pintu dan ......

" WAAAAA! EUNMI DISINI ! " Jerit Jungkook .

" Eunmi ssi ? " BTS dan NaRong (naeun&chorong) berhenti makan .

Eunmi melangkah ke meja makan dengan senyuman 8 inci . Jungkook berdiri kaku dihadapan pintu . Dia menampar pipinya .

" Ni mimpi ke ? " Soal Jungkook didalam hati . *tampar pipi*

Sudah 2 tahun sejak kejadian di taman bunga itu . Ahli BTS agak kecewa kerana mereka tidak dapat jumpa Eunmi buat kali terakhir T_T .

" Annyeonghaseyo ~ " Ucap Eunmi dan bow 90° degree.

" Err annyeong ! " Balas BTS dan NaRong awkward .

Eunmi melangkah perlahan lahan dan mengambil tempat dihadapan Chorong . Mata mereka bertemu .

" Park Cho Rong , Bogosipda ! " Kata Eunmi dengan kuat .

Semua ahli BTS pandang mereka berdua .

" Eh ? " Soal Chorong .

Eunmi mengeluarkan rantainya yang disembunyikan dalam baju . Eunmi meletakkan rantai itu diatas meja .

Chorong juga mengeluarkan rantainya dan meletakkannya disebelah rantai Eunmi .

Rantai itu mengeluarkan cahaya .

" Waaaaa Neomu Yeoputa !! " Kata Jungkook . Jungkook duduk disebelah Naeun dan meletakkan tangan diatas bahunya .

Naeun mengerling tangan Jungkook yang berada diatas bahunya . Naeun tersenyum .

" Park Chorong , Maafkan Unnie " Kata Eunmi mengusap tangan Chorong .

" UNNIE ? " Jerit Chorong .

[ SKIP ]

[ iTaewon , Encik Park House ]

Puan Kwon menangis . Anaknya , Park Chorong sudah menghilangkan hampir 3 bulan . Usia Puan Kwon sudah tua , Ingatannya sudah pudar malah Puan Kwon mengalami barah otak .

Park Eunmi mewarisi penyakit itu dari Puan Kwon . Tetapi Puan Kwon sudah lupa Park Eunmi , Ingatannya sudah lemah .

Encik Park mendiamkan tentang Park Eunmi . Dia tidak mahu membebankan Puan Kwon . Mungkin dia akan pengsan selepas mendengar tentang Park Eunmi , Malah Chorong juga menghilangkan diri . Encik Park yakin Puan Kwon sudah melupakan semuanya .

Puan Kwon menangis meratapi pemergian Chorong , dia duduk ditepi pintu sambil memegang gambar anaknya , Park Chorong .

Tok ! Tok ! Tok !

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now