Siradan bir gündü herzamanki gibi üniversiteden çikmiş evine doğru yürüyordu Mustafa. Ailesinden ayrilip okul icin buraya geldigine çok pişman olmuştu ama 1 sene sonra en iyi arkadasi da ayni universiteyi kazaninca bu duruma cok sevinmisti.
Eve geldiginde en iyi dostu ve kuzeni Onur coktan gelmis tv izliyordu.
+Selam kanka naber
-Iyi kanka hosgeldin sen naptin
+Ayni iste bi gunumu daha okulda telef ettim
-Hayat zor be kanka naparsin. Yarinda kiranin son gunuymus unutmayalimda ev sahibi tepemize binmesin
+Hay amk tamamYorgun bi sekilde ustunu cikartip yataga uzandiktan kisa bir sure sonra uykuya dalmisti bir kac saat uyku ardindan gece yarisi onu uyandiran sey ise kapi zilinin sesiydi.
Kapiya Onur bakmisti gelen karsida oturan kizlardan biriydi. Cok korkmus gorunuyodu kapi acilir acilmaz iceri dalarak kapiyi hemen kapatmisti. Onur kiza saskin saskin bakarken Mustafa ise koridorda dikilmis ne oldugunu anlamaya calisiyordu.
Onur ve Mustafanin pek fazla muhabbetleri yoktu bu kizla ama isminin Deniz oldugunu biliyorlardi.Deniz yari aglamakli korkmus yuz ifadesiyle "Lutfen yardim edin "
Onur "Noldu sorun ne"
-Ev arkadaslarim. Odamda telefonuma bakiyodum ve icerden garip iniltiler ve hirlamalar duydum kalkip bakmaya gittigimde Ayse nin yerde uzandigini Selin inde diz cokup ustune egilmis bi sekilde gordum ikisininde ustu ve yerler kanla kapliydi. Birden ciglik attim ve Selin bana dogru dondu yuzu bembeyazdi ve agzi kanla kapliydi. Ardindan ayaga kalkip bana dogru gelmeye basladi konusmaya calistim ama sanki zombi gibiydi... Yoksa zombi. Hayir olamaz bu imkansiz...Onur ve Mustafa ayni anda
"Zombi mi?!!"
Mustafa "Boyle bisey nasil olur. Emin misin? Hayal gormus olmayasin?"
Onur "Kanka galiba gordukleri gercek."
Mustafa "Iyide sadece filmlerde olur boyle seyler."
Deniz "Hayir gorduklerim gercekti"
Onur "Kanka sen uyurken balkonda oturuyodum ve bir kac kisinin bi adami kovaladigini gordum. Kacanin ayagi takildi ve yere dustu pesindekiler ise hemen ustune usustuler biseyler yapiyolardi yerdeki adam bagiriyodu karanlikta tam goremedim ama yerler kan olmustu tam kalkip bagircakken kapi caldi ve Deniz geldi."
Mustafa "Eger boyle bisey gercekse cok buyuk tehlikedeyiz. Yinede emin olmak icin gidip Denizin dairesini kontrol edeyim.
Onur "Bekle kanka bende geliyorum ne olur ne olmaz beyzball sopasinida alalim.
Mustafa "Tamamdir Deniz sen burda kal kapiyi kapat. Hadi gidelim."Dairenin kapisi aralikti kapi ile esik arasinda bir ayakkabi vardi birisi arkadan itiyo gibi kapi ileri geri gidip duruyodu ama ayakkabi kapanmasini onluyodu. Dahada yaklastiklarinda icerden boguk hirlama seslerinin geldigini duydular ve birbirlerine bakip baslariyla birbirlerini onaylayip kapiyi hizla tekmelediler kapi acilirken arkasinda duran sey yere dustu ve bunun Selin oldugunu anladilar. Haline bakilirsa cidden zombi olmustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapay Kıyamet:Zombi
General Fictionİki dostun zombi salgini sirasinda hayatta kalma öyküsü.Bakalım onları ne tür zorluklar bekliyor.