Dacă ai lângă tine ceea ce numim noi sufletul pereche asta poate dura o viață întreagă sau poate și dincolo de moarte tot împreună vom fi cum zice defapt "Doar moartea ne va despărți " . Atunci când simți ca e acel băiat care are grija de tine și fiți împreună pentru mult timp întrucât ti-ar da și luna de pe cer și te ia în brațe atunci când plângi și ești trista si. Dacă îți asculți inima și sufletul Îți poți realiza visele cu care poți muta și munții de altfel noi oamenii suntem puțin cam naivi deoarece noi credem ca sufletul pereche ne iubește sau spune ca vrea sa se căsătorească cu tine da nu. Am sa va spun prin ce a trecut prietena. Prietena mea are 17 ani și prietenul ei are 19 deși e o diferență de 2 ani se înțelegeau foarte bine pana la un moment dat când prietena mea a iesit la un suc cu prietena ei și il vede pe iubitul ei în compania unei domnișoare în care se duce la foarte nervoasa și îi spune: Ziceai ca mă iubești ca vrei sa fim împreună și tu te vezi cu alta în restaurantul nostru romantic cu alta fata gata s-a terminat plecase ea plâng de la masa celor 2 . Băiatul se duce după ea și îi spune stai liniștita e sora mea Ana Maria după care s-au luat în brațe s-au sărutat și au trăit fericiți pana la adânci bătrâneți.
P.S. Dragostea și iubirea e binecuvântarea bunului Dumnezeu iubiți aproapele vostru mai ales părinți care v.au dat viață.