Bella
Odpoledne jsme došli k určitému místu kde se bude konat pohřeb. Došli jsme před bránu já vezla kočárek a Justin nesl Maddie v bílých šatičkách. Žádné černé neměla. Na pohřeb byla pozvaná i Gracie se Sel. Hodně si s s mojím tátou a mamkou rozuměla takže jde taky. Gracie má taky bílé šatičky. Bylo to strašně na rychlo takže jsme jim dali bílé šatičky protože jsme žádné černé neměli. Já jsem černé šaty měla. Dovnitř chodili všichni kamarádi táty i moji dávný přátelé s kterými se nestýkám. Zastavila jsem před bránou a tím pádem i Justin. Sel s holkama šla dovnitř. ,,Co se děje zlato?" zeptal se a pohladil mě po tváři. ,,Já nevím jestli to zvládnu" zašeptala jsem a sklonila hlavu. ,,Belli lásko" řekl a objal mě ,,Zvládneš to budu tam s tebou" zašeptal mi do ucha. Odtáhla jsem se od Justina a podívala se mu do očí ,,Pamatuji si že mi jednou táta říkal až jednou umře že chce otevřenou rakev aby na něj všichni naposledy viděli ale já pohled na jeho bezvládné tělo nezvládnu" řekla jsem a Justin mi chytl ruku ,,Když budeš chtít pryč můžeme udělám všechno aby si byla šťastná princezno" řekl a já přikývla. Propletl si se mnou a položil naše ruce na rukojeť kočárku a šel dovnitř. Byl tu kostel a za ním hroby. Viděla jsem mamku. Pustila jsem Justina a běžela za ní. Když mě viděla tak běžela na proti mě a objala mě. Obě dvě jsme strašně brečeli ,,Mami jak to že on? Proč zrovna on?" šeptala jsem jí do ucha. ,,Jak se to stalo?" zeptala jsem se a odtáhla se od ní a podívala se jí do očí ,,Nevím byl v pohodě poslední týden mu bylo špatně ale říkal že má jenom nějakou virozu a prostě asi v jedenáct večer jsem šla nahoru a slyšela jsem dole ránu běžela jsem tam a viděla tátu na zemi jak se snaží postavit a z těžka dýchal. Pomohla jsem mu se postavit ale svalil mě na zem protože byl těžký. Držela jsem ho za ruku a volala sanitku. Pak jen řekl ,,Miluji tě a holky strašně miluji a Belle vzkaž že jí bubu ve všem držet palce jak ve zpívání tak v životě" a pak zavřel oči. Snažili se ho ještě oživit ale v nemocnici mi řekli že to nepřežil" řekla a já se rozbrečela a podlomili se mi kolena čekala jsem že spadnu ale někdo mě chytil. Byl to Justin. Objal mě a já mu brečela do ramene. Když jsem se trochu uklidnila tak mě pustil a objal mamku ,,Upřímnou soustrast" řekl jí a já objala brečící sestru. Najednou jsem slyšela zařvání mého dávné přezdívky. ,,Berto!" otočila jsem se a viděla mýho nejlepšího kamaráda teda ztratila jsem sním kontakt když jsem odjela na tour. ,,Nialle" řekla jsem a rozeběhla se za ním a skočila mu do náruče. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu a tiskla ho k sobě a on mě taky pořádně stiskl.
Justin (vsuvka)
Její mamce jsem zrovna něco říkal a najednou jsem slyšel nějaký zařvání ,,Berto!" podíval jsem se na toho kdo to volal byl to nějaký kluk pak jsem slyšel jak Bell řekla ,,Nialle" a rozeběhla se za ním a skočila mu do náruče a obmotala si nohy kolem něho. Byl jsem strašně naštvaný. ,,Kdo to je?!" zavrčel jsem a podíval se na její sestru. Podívala se na mě a utřela si slzy ,,Její nejlepší kamarád" řekla a já zavrčel. Vzal jsem Jasona protože začal brečet a šel k nim. Zrovna si nějak povídali ,,Ehm ehm" odkašlal jsem si a oni se na mě podívali. Bell si vzala Jasona a ten Niall mě propálil pohledem nevím proč to bych ho měl propalovat pohledem spíš já. ,,Nialle tohle je můj nejlepší přítel na světě. Justine tohle Niall můj dávný kamarád a tohle je Jason můj syn a támhleta holčička je Maddie moje dcera" řekla Bell a ukázala na Maddie která si povídala s její mamkou. ,,Dávný kamarád?" řekl Niall. ,,No" ,,Normálně by jsme byli pořád kamarádi kdyby si s tímhle pakem neodjela. Tam ním nezačala chodit a neměli by jste děti" řekl znechuceně. Sním kamarád nebudu už jsem to věděl hned když jsem viděl jak jí objímá. ,,Co je?" zeptala se Bell a dala pusu Jasonovi. ,,Já jsem tě miloval Bell a pořád tě miluji" řekl a já zatnul čelist. ,,Možná to vyzní hrozně Nialle ale já tebe ne a když ty mě jo už si nemáme co říct a prosím opusť pohřeb mýho táty" řekla Bell a otočila se a odešla pryč ,,Za všechno můžeš ty kokote" řekl a chtěl mi dát pěstí ale chytl jsem mu ruku a otočil jí tak že jí měl za zády a krčil se. ,,To už nikdy neuděláš tak si to rozmysli a vypadni když ti ta tvoje dávná kamarádka řekla" řekl jsem a pustil ho a odešel ještě jsem se na něj podíval naštvaně odcházel ,,Já myslela že je to kamarád" zašeptala a rozbrečela se ,,Kvůli čemu pláčeš?" zeptal jsem se ,,Kvůli tomu debilovi a kvůli tátovi" řekla.
Bella
Holky se vyfotili myslím tím Maddie a Gracie. Gracie se trochu usmívá a Maddie ne je to krásná fotka. (Ta blonďatá holčička je Gracie a bruneta Maddie. Gracie je trochu po tátovi a Sel takže je to blondýna)Zrovna jdeme do kostela protože nás tam pustili. Já jsem byla s Maddie a Justinem a mamkou venku ,,Táta má otevřenou rakev??" zeptala jsem se ,,Jo přál si to chtěla jsem mu to splnit" řekla a já přikývla. ,,Mohla by si mi pohlídat Maddie protože nechci aby viděla svýho mrtvýho dědečka" řekla jsem ,,Jasně pohlídám jí" řekla a já přikývla a vešla dovnitř. Justin mě chytl za ruku a šli jsme rovnou k rakvi. Podívala jsem se dovnitř a rozbrečela se. Táta byl celý bledý. Byl v obleku ruce měl spojené a na břichu a na tváři mírný úsměv. Justin mě objal a houpal se mnou. Klekla jsem k rakvi a pohladila ho naposledy po tváři ,,Chybíš mi tati" zašeptala jsem a postavila se. Všimla jsem si fotky nás všech takže sestra, já, mamka a táta. A potom samotného tátu. Posadila jsem se do předu vedle Justina mamka která měla na klíně Maddie. Sel seděla vzádu a hlídala Jasona. Nějaký chlap něco říkal ale já jen tak přemýšlela.
Flashback
,,Víš co bych si přál?" zeptal se táta když mi bylo 11 a já zakroutila hlavou a sedla si mu na klín ,,Aby si měla nějakýho hezkýho a hlavně hodnýho kluka,kterýho by jsem měl rád i já a pak budeš mít děti a já budu mít vnouče" řekl táta a zasmál se a já sním ,,Možná ti to splním nikdy nevíš tati" řekla jsem a objala ho.
End of flashback
Flashback
Zrovna jsem šla ze školy s mojí OBROVSKOU taškou. Byla jsem v první třídě. Šla jsem k tátovi který se na mě koukal s úsměvem. ,,Není ti ta taška velká?" zeptal se a zasmál se ,,Je a moc je obrovská. Strašně mě převáží. Sestra mi musela o přestávkách pomáhat!" vypískla jsem a dupla nohou. Táta se zasmál a dal jí do kufru ,,Koupíme novou ty moje trdlo" řekl a pomáhal se mi zapnout. ,,A co segra?" zeptala jsem se ,,Jde později neboj se přijde" řekl táta. ,,Vyjíždíme pro novou tašku!" vypískla jsem a zvedla ruce a táta se jen usmál a rozjel se.
End of flashback
,,Bell?" probudil mě ze vzpomínek Justina hlas ,,Hmm" podívala jsem se na něj. ,,Chceš něco říct?" zeptal se a já cítila že mi tečou slzy. Tiše jsem přikývla a postavila se. Šla jsem pomalu okolo tátovi rakve a stoupla si na nějaký stupínek. ,,Umm já nevím co mám říct. Je mi strašně líto že jsem s tebou teď tati nebyla a že jsem ti nepředstavila našeho syna a vlastně vnouče chlapečka kterýho si si vždy přál. Nestihla jsem to. V den kdy jsme ti ho chtěla ukázat si umřel. Vůbec jsem se s tebou nerozloučila a strašně mě to mrzí. Chybíš mi tati. Nikdy na tebe a na naše bláznivé zážitky nezapomenu tatínku" řekla jsem a šla s brekem si sednout. Když jsem si sedla Justin mě objal a snažil se mě utišit. Když bylo po 'obřadě' tak jsme šli k hrobům byl tam jeden vykopaný. Pomalu tam svezli tátu a já začala brečet. Už ho nikdy neuvidím už je tam nahoře. Hodili jsme mu tam růže a Maddie tam hodila malého plyšáka kterého od něho dostala ,,Aby ses tam nenudil dědo" zašeptala a hodila to tam. Usmála jsem se a objala jí.
Strašně mi chybíš tati.
Takže tady to máte s příští částí bude i trailer!!!
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
Fiksi PenggemarUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...