Ajunsi rapid la sediu,un medic din FBI ,vine şi îl operează,organizatia noastră are legaturi strânse cu FBI-ul,medicul se închide cu David in cameră.După 5 ore vine şi zice:
-Va supravietui,acum e bine!
M-am bucurat atât de tare,încât l-am imbratisat pe medic,şi pe toată lumea pe care am găsit-o în cameră.M-am bucurat atât de tare încât lumea a crezut că suntem împreună,am inceput să râd.M-am dus în camera unde era el şi l-am luat în brațe,eu am crezut că e încă adormit de la operatie,dar a făcut un efort sa mă ia in brate.Ştiu că nu ar trebui să mă bucur ,dar văd că îmi răspunde sentimentelor ,da,am zis asta,cred că m-am îndrăgostit,mi se părea imposibil ,dar inimii nu-i poti porunci!Aoleu chiar m-am îndrăgostit.
Din a doua zi au început antrenamentele ,el ne supraveghea.
La final,la ora 21:00,m-a chemat la întâlnire ,m-am entuziasmat foarte tare.Întâlnirea era în vârful turnului Eiffel,woow ce întâlnire,am mâncat somon,pestele mele favorit ,a fost prima oară când ne-am sărutat,iar apoi a urmat o noapte lungă la un hotel din apropierea Turnului Eiffel.Dimineata m-am trezit singură ,mi-a lăsat un bilet in care zicea că are o urgentă intr-un oras din Franta,a zis să mă duc la sediu ,deoarece şi el merge după ce termină acolo.