çocuklar

82 8 2
                                    

Yine vaziyet her zamanki gibiydi karanlık, soğuk, ürkütücü bir depo ve tam ortasında, üstünde parçalanmış insan eti ve kemikleri olan bir bilardo masası. Bu maktulünde diğerleri gibi sağ gözü yerinden çıkartılmış ve yerine küçük siyah bir kelebek koyulmuştu. Öldürdüklerinin çoğunun 15-21 yaş arası olması canımı daha da çok sıkıyordu. Bu 8. İşiydi ve elimizden onun pisliğini toplamaktan başka hiçbir şey gelmiyordu artık insanlar bizden bir şeyler beklemeye başlamıştı. Maalesef bu işin en kötü yanı da buydu sanki bir hayaletle uğraşıyormuş gibi hiçbir şey yapamamak.

Yeni bir ihbar daha almıştık bu seferki sadece basit bir taklitçiydi.2 haftada 4. Taklitçiydi git gide artan taklitçilerle birlikte araştırmalarda sonuca ulaşmak biraz daha zorlaşmıştı. Ta ki o ana kadar son aldığımız ihbarla beraber katilin hedefleri son 3 yıl içinde en az bir erkek kardeşe sahip olan kişilerdi buna pek anlam veremesek de böyleydi.

Bunun doğan çocuklarla bir ilgisinin olup olmadığını araştırmaya başlamıştık. Bütün çocukların aynı hastanede doğduğunu öğrendikten sonra hastanede o güne dair bir şeyler aramaya başlamıştım. Araştırmalarımda o yıla ait bazı basit şeyler bulmuştum ama işime yaramayacakları kesindi. Hastanenin sırlarına daha rahat ulaşabilmek için yapacağım şeyin, o dönemlerde çalışan kişiler ve onların kayıt altına aldığı defterlerdi. Bu araştırmaları yaparken o dönemlerde çalışan, geveze, dedikoduyu seven, deyimi yerindeyse boş boğaz bir kadın vardı o dönemki olan olayları anlatması için biraz yakınlaştım hafiften, üstü kapalı da olsa biraz bir şeyler öğrenmiştim kadınla biraz daha yakınlaşmak zorundaydım 1-2 hafta sonra kadın her şeyi farkında olmadan dökülmüştü.


SİYAH KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin