A II-a zi.

122 5 1
                                    

Era a II-a zi.Era gata sa plece.Şi’a luat rămas bun de la prietnii dar mai ales de la Poxii.

 Poxii este cea mai bună prietenă a  Elenei. Se cunosc de când erau mici.Este foarte deşteaptă si înţelegătoare.

Să reveniim,se urcă in maşină şi pleacă.Plecase doar cu tatăl ei.Mama nu putea să vadă cum fiica ei pleacă.Îi curgeau câteva lacrimi dar stiia că asta îi va face bine.

 Ajunge acolo,era mimunat.Ei aşteptau la intrarea taberei unde îi va lua profesoara lor.Profesoara lor era o femeie destul de bătrânică,roscată si foarte înaltă.Elli stia ca o să’şi facă prietenii noi,că se vor întelege intre ei s vor râde mereu împreună.

  Parintii erau rugaţi sa plece.Deodata porţile se închid iar toşi  ţipau.Erau panicaţi.Prin boxele care erau ascunse a ţipat profesoara”Gata pentru distracţie?”.Toţi au început să râdă după ce şi’au dat seama că era doar o glumă.Au ţipat tare “Daa”.Până si Elii cât de supărată era acasă acum e cu zâmbetul pe faţă.Era bucuroasă că stă cu 3 fete în cameră.Care erau minunate.Dar asta e doar prima impresie nu?

A ajuns în cameră.Unde era destul de spaţioasă.Elii,a inceput să’şi desfacă bagajele.Le aranja cum le avea acasă.Dar nu aranjează multe ca Maria(colega de cabană) începe să ţipe

-Serios? Tu unde te crezii,la tine acasă? Fetişa,aici fiecare are spaţiul ei.

-Dar,nu ocup prea mult doar..

Nu a putut sa mai zică nimic.Maria era destul de nervoasă.

-Nici’un dar.I’aţi lucrurile şi muta’te pe partea ta.ACUM.

-Acel “ACUM” a facut’o să tremure şi să îşi i’a lucrurile repede.

 A iesit din cabană.Se pare că era supărată.Nu credea că se va întampla asta

“Nu am facut nimic,doar am vrut să îmi aranjez lucrurile. Oare,asta se va întampla în fiecare zii?!”

ÎMI PARE RAU CĂ AM SCRIS DOAR ATĂT,DAR NU PREA AM IDEI.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 23, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rebelăă.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum