Στα μεσα του αυγουστου σε μια παραλια του μαιαμι κατω απο τους γιγαντιου φοινηκες και το καυτο ηλιο εκανα την προπονηση του σερφ με τον ποιο ομορφο δασκαλο που μπορει να εχει κανενας . Και το ονομα αυτου του κουκλου Λιαμ Παυν με καστανα ματια και απιθανο χαρακτηρα αλλα φυσικα και σωμα . Με τον Λιαμ εχουμε γινει πολυ καλη φιλη ασχετα που ειναι λιγο μεγαλητερος μου ή μαλλον πολυ . Ειχαμε τελειωσει την εξουθενοτικη προπονηση και με την σανιδα στο χερι πηγενα στο βανακι του Λιαμ για να βγαλω την στολη ετσι ωστε να μπορεσω να απολαυσω το καυτο ηλιο στην αμμουδια. Ενω ειχα τελειωσει με τα περι στολης κατευθηνθηκα προς τον Λιαμ -Λιαμ εγω φευγω τα λεμε
- Εε ναι ο/α σου τα λεμε
-Ενταξει γεια
Ενω γηρισες να φυγεις επεσες πανω σε καποιον .
-Συγνωμη σε χτυπησα?
-Εε....ο..χ..ι
Και εκει ηταν που σηκωσες το βλεμα σου και ειδες τα ποιο ωραια ματια . Και σκαλωσες.
-Εμ και παλι συγνωμη
Αυτος χαμογελασε αχχ εχει και τελειο χαμογελο
-Εμ αφου σου ειπα οτι δεν με χτυπησες
Αρχισαμε να γελαμε μαζι τιναξε τα σγουρα καστανα του μαλλια του και με κοιταξε μεσα στα ματια .
-Βασικα με λενε Χαρρυ Σταιλς εσενα ?
-Ον σου χαρηκα
Και του εδωσα το ποιο ωραιο μου χαμογελο .
-Αα βλεπω γνωρισες την ποιο ωραια μαθητρια μου Χαρρυ ?
-Ναι
Εγω ειχα μεινει απλα με το στωμα ανοιχτω και κοιταγα τον εναν μετα τον αλλον .
Και ξαφνικα κατι λενε ενω ειχα μπει στις βαθιες μου σκεψεις να καταλαβω τι γινοταν ή μαλλον τι ειπαν .
-Ον σου τι λες ?
-Ε τι για ποιο πραγμα ?
-Να μεινεις να μας κανεις παρεα τι λες θα κατσεις ?
-Εμ δεν ξερω ?
-Ελα μικρη να γνωριστουμε κιολας
-Αμα ειναι ετσι ναι
-Τελεια
Και με σηκωσε στον αερα
Μεσα στην αγγαλια του ο Χαρρυ
-Ε μαζεψου
Ειπε με αγρια χρεια ο Λιαμ αμεσως τα ματια του σκπτινιασαν εγιναν μαυρα και οι φλεβες του στο λεμο ειχαν περαχτει και τα χερια ρου ηταν μπουνιες .
Αμεσως με κατεβασε ο Χαρρυ και χωρις να μιλησει κανεις κατευθηνθηκαμε προς την καυτη αμμουδια .
Περασε τοσο γρηγορα η ωρα με τα κρυα ανεκδοτα τελεγα Χαρρυ ,τις πλακες με ρα δυο αγορια μεταξυ τους και βασικα το βλεμμα του Χαρρυ οπου δεν σταματουσε να με κοιταζει. Οταν πια βραδιασε και εγω επρεπε μα φυγω .
-Παιδια εγω πρεπει να φυγω
-Ον σου να σε παω μιας και φευγω και εγω ?
-Εμ ναι οκ
-Οχι
-Τι οχι ρε Λιαμ ?
-Οχι δεν θα σε παει ο Χαρρυ
-Γιατι να μην με παει ο Χαρρυ ?
-Γιατι θα σε παω εγω
-Και απο ποτε αποφασιζεις εσυ για εμενα ?
Με την σταση του Λιαμ καταλαβα οτι ειχε νευριασει τοσο πολυ που μια κουβεντα να του ελεγα θα με σκοτωνε αλλα και παλι δεν δειλιασα .
-Τι?
-Λεω απο ποτε αποφασιζεις εσυ για εμενα?
Το βλεμμα του Λιαμ ηταν μπερδεμενο με σταλες πολλες σταλες θυμου.
-Απο τοτε που σε...
Και ναι εκει σταματησε .
-Παιδια εγω μαλλον να πηγαινω
Κανεις δεν εδωσε σημασια το μονο που καναμε ηταν να κοιταει ο ενας στα ματια του αλλου .
-Απο τοτε που με ... Τι Λιαμ ?
Εκει ηταν η στιγμη της αληθειας .
-Απο τοτε που εσυ μου... μου αρεσεις ον σου ...και μαλιστα πολυ...
Και χαμηλωσε το βλεμμα του . Εγω ειχα μεινει εκει στην ιδια θεση με την ιδια εκφραση . Το μονο που ερχοταν ξανα και ξανα στο μυαλο μου ηταν "μου αρεσεις ". Δεν μπορουσα να το πιστεψω ο ανθρωπος που ειμαι ερωτευμενη μου ειπε μολις τωρα οτι του αρεσω . Μολις επανηλθα στην πραγματικοτητα τον κοιταξα .
-Εισαι σιγουρος εμενα ... Αφου μπορεις να εχεις οποια θες .
-Εγω ομως θελω εσενα και μαλλον σε εχω ερωτευτει .
-Εμενα?
-Ναι εσενα και μην το αμφισβητης ενταξει γιατι εισαι μια κουκλα ... Με τον ποιο ωραιο ,ζωντανο και θετικο χαεακτηρα με τα ποιο ωραια προσοντα που μπορει να ειχε καποια .
Ειχα μεινει καγκελο δεν μπορουσα να πιστεψω τι γινοταν νομιζα πως ο μικρος μου αδελφος μου εκανε φαρσα επειδη ξερει τον ερωτα μου αλλα τιποτα ειμασταν μονοι μας . το μονο που μπορουσα να κανω ηταν
-Ευχαριστω πολυ ... Μονο που και εγω ειμαι ερωτευμενη μαζι σου και μαλιστα οχι τωρα αλλα πολυ καιρο πριν μαλλον οταν σε γνωρισα βασικα ναι τοτε απο το πρωτο σου βλεμμα .
-Εγω στην πορεια σε ερωτευτηκα ανακαληπτωντας τον χαρα κτηρα σου , την προσωπικοτητα σου και ολα τα απειρα πραγματα που εχεις για προσοντα . Ανακαληπτωντας μικροπραγματα οπως οτι εχεις 9διαφιρετικα χαμογελα ή οτι εισαι αγχομενη πειραζεις συνεχεια τα μαλλια σου ... Να ετσι σε ερωτευτηκα .
Ναι και ομως ολα αυτα με εκαναν να λιωσω και να μην μπορω να αναπνευσω .
Και ξαφνικα ο Λιαμ με περνει στην αγγαλια του και μου χαϊδευει τα μαλλια ... Μετα απο την ποιο ωραια αγγαλια το χερι του κατεβηκε στο πιγουνι μου ... Σηκωσε το προσωπο μου και με κοιταξε στα ματια .
-Ον σου θες να γινεις το κοριτσι μου .
Και φυσικα η μονη μου απαντηση ηταν ενα φιλι και μαλιστα το πρωρο μας . Κατα απο αυτον τον τροπο συνεχιστηκε ολο μου το απογευμα να φιλιεμαι κατω απο το ηλιοβασιλεμα με τον δασκαλο του σερφ μου .
ΤΕΛΟΣ