4.Bölüm"Kloria'nın hain planı"

52 3 2
                                    

Yemeği de yedikten sonra birlikte yürüyüşe çıktılar. Saat 04:22 yi geçiyordu sokakta kimsecikler yoktu.
Lusi anlatmaya başladı:
Bir zamanlar kıral Robert ve kıraliçe Elizabeth in biri erkek biri kız iki çocuğu olmuştu.
Ülke'de o gün bayram ilan edilmişti.
Birde Kıraliçe Elizabeth in kloria adında zalimmi zalim kız kardeşi vardı.
Ülkenin huzurunu ve kraliçe Elizabeth e zarar verdiği için kral Robert onu yeditepe kulelerindeki zindanlarda hapsetti maalesef iki hafta önce kaçtı.
Ali lusinin anlattıklarını pür dikkat dinliyordu.
Hemen ardından lusi cebindeki çift tarafıda keskin olan kama yı çıkardı Lusi:
Bunu bana babam ölmeden önce vermişti. Annemi hiç görmedim ben doğarken ölmüş babamı da dört sene önce kaybettim
Bir zamanlar kloria hapsedilmeden önce bizim köyü askerleriyle yağmaladığı da babama gece laneti büyüsü yaptı babamı içten içe yakan bu lanet babamı hastalandırdı ve öldürdü. Babamın söylediğine göre annemde su bükme yeteneği varmış suya hükmedebiliyormuş babamda toprak bükme gücü varmış ben her ikisine de hükmedebiliyorum eee gelelim sana ali sen neye hükmedebiliyorsun?
Ali:Iı...ıı..şey ben bilmiyorum...yani bende öyle özel bir güç maalesef yok...
Lusi:Yo..hayır..bu olamaz sen kehanette adı geçen çocuksun kloria yı öldürecek olan sensin.
Ali:Ö...öldürmekmi? Yo hayır ben kimseyi öldüremem kusura bakma...
Lusi:Senin bilmediğin şey kloria kardeşin ilaydayı ve ardında dünyada kaybolan çocuklar da kaçırdı güçlenmek için içlerindeki gece korkusu duygusunu çıkarmaya çalışıyıyor..
Ali:Neeee.. Kardeşimi demi kaçırdı...... Söyle lusi onu nerede bulurum.
Lusi:Sakin ol Ali önce bir takım testler ve eğitimden geçmen gerekicek daha gizli güçlerini bulucaz...

Gecenin ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin