Even voorstellen:

17 2 1
                                    

Hoi ik ben Kayla een meisje van 16 jaar oud. Ik zit nog op de middelbare school: het Schaffelaars college. Ik houd van: lasagne, lasagne, lasagne, 5sos, 5sos en 5sos, ja dat is een beetje het enige. Verder ben ik niet zo belangrijk, mensen zien mij niet echt snel staan, het enige wat ze kunnen zeggen is: "Je bent te dun! Ga mee doen aan een modellen programma!" Nee dankje! Mensen weten waarom ik te dun ben en dan is het niet leuk omdat altijd te horen te krijgen! Ik ben arm, mijn ouders hebben niet veel geld,maar ik doe wat ik kan met mijn krantenwijk en mijn baantje in de supermarkt, Ja ik doe veel, maar ik doe het voor mijn ouders. Mijn droom is om 5sos een keer in het echt te ontmoeten. O had ik nog niet gezegd wie mijn favoriet was? Sorry! I love Calum! Jazeker ik vind Calum zo cool en leuk en knap en nou ja, hij is gewoon een lekkerding! Waarom ik dat vind? Nou gewoon, hij kan ook zo mooi zingen en op de bas spelen! Maar ja, die droom komt toch nooit uit. Ik kan het wel uit mijn hoofd zetten dat ik hem ooit ontmoet! En als ik hem ontmoet dan vind hij mij toch niet goed genoeg, ik ben toch niet knap! Ook al vinden andere dat wel. Als nog, mensen vinden mij raar, ik snap niet waarom! Ik ben ook gewoon mezelf en ik ben normaal. Het enige wat ze altijd bij mij komen doen is: "Hé Kayla! Jij bent zo slim weet jij dit antwoord? Hé Kayla! Doe nou eens mee aan Hollands next topmodel!" Maar nee hoor, ze vragen nooit of ik iets met hun wil doen. Als ik later met Calum ga trouwen of verkering heb, dan ga ik hun is wat laten zien: "Hé kijk, dit is mijn vriend Calum! Ja nu ben je jaloers heh, dan had je mij vroeger maar niet in de steek moeten laten!" Dat zou ik zo graag willen zeggen! Maar ja, dit ben ik, dit is het echte leven en ik kan er niks aan veranderen....

Save 5sosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin