1.kapitola

105 4 0
                                    

Jednou jsem nevěděla co dělat a nechtěla jsem se válet jak pecka doma. Zašla jsem teda na akci do města. Viděla jsem nějáký houf před pódiem. Jelikož jsem chtěla vidět tak jsem se prorvala až dopředu. Tam jsem se asi tak stejně staré holky jako já zeptala co to je za kapelu DONAHA BABY řekla jsem jí ,že na měnemusí řvát ,že bych jí uslyšela tak jako tak poděkovala jsem a začala jsem poslouchat. Když skončili písničku tak se všech zaptali kdo z vás se jmenuje Eliška? Jako jediná jsem se přihlásila a oni dodali tak ti zazpíváme Nedostupnou. A jedna holka mi řekla ty máš ale štěstí. Když kluci zpívali Nedostupnou tak se na mě Matěj koukal snažila jsem se nečervenat. Přišel čas na autogramiádu a focení. Přišla jsem k Matějovi a zeptal se mě jestli se s ním a s klukama nepůjdu projít tak jsem řekla proč ne? Jo a podepíšete se mi? Matěj s úsměvem odpověděl samozřejmě. Už byl konec celého koncertu četně autogramiády a focení a Matěj na nic neváhal popadl mě za ruku a říkal poběž. Zeptala jsem se proč a odpověděl mi jen tak. Kluci nás doběhli a jak doběhli tak se mě všichni začali ptát na otázky.Kolik ti je, odkaď jsi, jaký jsou tvý záliby atd. Tak jsem jim popravdě odpověděla a kluci si dali poradu kterou jsem bohůžel neslyšela. Po jejich dohodě všichni najednou řekli budem nejlepší kamarádi. Řekla jsem ok proč ne? Kluci mi dali tel.číslo a já dala svoje jim a říkali až budem chtít jít s tebou ven tak ti písnem. Řekla jsem ok budu čekat. Rozloučili jsme se a šla jsem domů.

DonahaKde žijí příběhy. Začni objevovat