Capitolul 23.

3.6K 138 5
                                    

Atingerea lui ma infierbanta. Ma aducea pe taramuri necunoscute. Mana lui aluneca usor spre sanii mei ce parca voiau sa scape din sutien.
Din fericire am fost intrerupti de cineva care a ciocanit la usa.
- Cina !
Am coborat si am fost intampinati de o masa festiva. Gemenele veneau agale. Camelia era deja la masa alaturi de Alias.
Ne-am asejat la masa. In mijloc trona un curcan imens cu cartofi si sos de zmantana si verdeata cu care mergea superb.
Masa era tare tacuta. Erau cateva lumanari aprinse si tot ce se auzea erau tacamurile.
- Si... Am auzit ca veti fi in facultate cu fetele mele !
Am ridicat privirea cam speriata de cele spuse de Camelia desi stiam ca ea nu vrea decat sa rupa tacerea. M-am uitat spre ele iar ele isi dadeau coate uitanfu-se la Horatiu. Hiratiu manca in timp ce o privea linistit pe mama sa vitrega.
- Serios ? spune acesta calm.
- Da ele sunt la asctorie!
- Inseamna ca sunt talentate...
- Vai dar bininteles! S-au nascut pentru lumina reflectoarelor.
Da ... Cea din platoul de filme pentru adulti... Imi spun in gand inghitind fara sa simt gustul mancarii.
- Voi trei va veti intelege bine fetelor!
- Dda... Asa sper...
M-am rosit... Am dat-o iar in bara...
Ele au observar si au inceput sa chicoteasca iar Horatiu imi stranse usor piciorul pe sub masa ca sa ma incurajeze.
Masa s-a terminat iar toata casa merge la culcare. Am urcat in camera si m-am instalat pe balcon privind curtea intunecata. Doua brate puternice ma cuprind si imi saruta gatul.
- V-a fi bine iubito ! Vei vedea... Nu cred ca sunt asa de rele.
- Sunt bune... Dar cu siguranta nu la comportament.
Eu care credeam ca am scapat de oameni ca si Kas...
Apa din piscina se framanta usor sub adierile vantului. Noi nu aveam somn. Afara era placut.
- Hai sa exploram gradina!
- Hai.
Am iesit imbratisati in curtea enorma si am luat-o pe o potecuta.
- Ala e un grajdi ????
- Asa cr...
Nu a apucat sa termine ca eu deja eram la usa grajdiului.
- Cai !
Am alergat aproape la unul din caii care inca nu dormeau si i-am imbratisat capul enorm.
- Ah cat ii iubesc!
- Hei ce faceti aici ?
Alias venii dupa noi probabil nh putea dormii.
- Pai ne gandeam sa exploram. spune calm Horatiu.
- Ai mai calarit pana acum ?
- Nu !
- Ce ziceti de o plimbare nocturna?
- Da !
Am tipat ca o nebuna imbratisand calul. Era un cal superb alb cu negru.
Am incalecat toti. Nu am mai calarit e minunat!
Am iesit toti trei pe caii nostrii si am facut un tur. Oceanul nu era departe. Maine cu sigurata vom merge acolo.
In curte era un mic iaz cu pesti aurii. Mai aveau in spate cateva hectare plinde cu cereale. Si terenuri de calarie. Aveau un teren de minigolf deschis in weekend amatorilor si profesionistilor. Dadeau cursuri de echitatie si aveau chiar si o mica padure unde organizau vanatori insa nu omorau animalele ci le adomeau.
Am aflat ca Alias mai detine si un club de noapte din oras si o cafenea eleganta. De asemenea am ajuns la partea preferata a lui Horatiu. Garajul!
Era sa cad de pe cal cand am vazut cate masini si cum aratau masinile alea. Am aflat ca pe langa ca le conducea organiza si curse si le inchiria diferitor oameni. Practic scote profit din orice. Iar Camelia nu se lasa mai prejos.
Am aflat ca detine un salon cunoscut de Spa din oras. Organiza scufundari. Are iahturi si barci pe care le inchiriaza si este organizatoare de evenimente de orice tip. Si de asemeni detine un Spital veterinar si este sefa a mai multor cluburi de lectura si organizatii umanitare.
Wow... Nu au stat degeaba...
Am intrat in camera gata sa ne culcam dar cineva avea alte planuri...

------

Si am postat... Scuze... In media este calul.
Daca va place cartea ar fi super sa dati o apreciere si sa o recomandati :3 m-ar ajuta mult de tot !
Scuze pentru greseli... Am scris pe graba.

Sexul in ochii unei virgineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum