Justin
Zrovna se zase nacházíme u nás doma. Ten dům už tam neozařuje Esther je pohřbená na na naší zahradě úplně vzadu kam skoro nikdo nechodí. Budeme potřebovat zase pejska. Bell je jako tělo bez duše ale chápu jí. Je to moje chudinka. Máme týden pauzu a pak zase jedeme pryč.
Sešel jsem schody a sedl si do obýváku. Podíval jsem se na Jasona který ležel a nad ním byli ty hračky a chrastítka. Kopal nohama do vzduchu a nebo taky na ty hračky šmatal a tak. Byl roztomilý ještě jak má v puse dudlík a prská a usmívá se když se mu to líbí. Bella je u její mamky a bude tam až do večera je tam i se sestrou. A Maddie ta si hraje nahoře s Kate.Díval jsem se na televizi. Najednou z filmu který dával se tam objevila reportáž a já hned věděl že jsme to my.
,,Dnes do Californie přijeli celý Bieber team. Asi měli mít nějakou přestávku ale když vyšli z autobusu tak všichni měli špatnou náladu a Maddie s Justinem a Bellou obzvlášť a ubrečené tváře. Vůbec nevíme co se stalo. Nikdo na naše otázky neodpovídal jenom samé bez komentáře nebo ignorace. Co se asi stalo? Odpoledne jsme je viděli že jedou na hřbitov. Že by umřel někdo blízký z rodiny. Jeli tam jenom Bella, Maddie, Justin, Selena, Gracie nikdo jiný. Viděli jsme tam brečet Bellu s její mámou. Že by umřel někdo z její rodiny? Nikdo neví."
Povzdechl jsem si a podíval se na Jasona který zrovna nějak prskal takže mu vypadl dudlík. Jsou mu už čtyři měsíce a je docela velký. Klekl jsem si k němu a vzal si ho a dal si k sobě a objal ho ale opatrně.Zazvonil mi mobil položil jsem Jasona a vzal si ho ze stolečku ,,Ano?" řekl jsem a zachrastil chrastítkem a Jason se hned zasmál. ,,Justine?" řekl hlas Scootera z mobilu ,,Ano?" řekl jsem a Jason se na mě se zájmem díval. ,,Ellen mi volala že když si v tý Californii tak jestli by si nepřišel." řekl ,,Já nevím Bella je pryč a kdo by mi pohlídal Jasona" řekl jsem ,,Tak si ho vem sebou to nebude přece vadit bude to náhodou super" řekl a já si povzdechl ,,Nevím" řekl jsem ,,Prosím musím zavolat Ellen" řekl jsem ,,A ty tam budeš taky?" zeptal jsem se ,,Ne já právě ne já zařizuji zbytek koncertů pojede tam jenom Kenny ale ten bude v publiku" řekl ,,A kam pak k sakru dát Jasona?" vykřikl jsem ale pak se ztišil protože se Jason lekl. ,,Tak si ho vezmeš tam to nebude vadit" řekl ,,Dobře" řekl jsem a Scooter ještě poděkoval a típl to. ,,Tak klučino budeš v televizi" řekl jsem a opatrně Jasona podebral pod hlavou a zvedl ho. Šel jsem sním nahoru a položil ho na pult a oblíkl ho do šedých skoro hnědých dupaček a dal jsem mu malé ponožky a na hlavu čepičku. Odnesl jsem ho dolů do kočárku a vyběhl nahoru ,,Kate?"vlezl jsem do Maddie pokoje ,,Ano?" řekla a otočila se na mě zrovna si tam nějak malovali ,,Jedu s Jasonem k Ellen pohlídáš Maddie?" zeptal jsem se ,,Jasně večeře bude v sedm ano?" řekla a já přikývl ,,Díky" řekl jsem a v šatně si na sebe hodil gatě, šedé triko a vlasy si nechal nahoru a ještě si dal supry a šel dolů. Venku už čekal Kenny. Složil kočárek do kufru a já přivázal Jasona a pak si taky sedl a vyjeli jsme. Když jsme tam dojeli tak jsem tam s Jasonem vešel a čekal. ,,Takže přivítáme tady Justina Biebera" řekla Ellen a já vzal kočárek a šel tam. Všichni se na mě s úsměvem dívali. Sedl jsem si a kočárek dal do uličky. Jason zrovna spal. ,,Téda nečekala bych že přivezeš i svůj nový přírustek" řekla Ellen a já se usmál ,,No asi před hodinou mi Scooter zavolal že mě tady chceš na výslech tak jsem musel něco udělat a vzal jsem si Jasona snad to nevadí" řekl jsem ,,Výslech? Teda za co mě považuješ policistku? A ne vůbec to nevadí spíš se to hodí" řekla a já se zasmál. ,,Takže jak se vede vašemu tour Mr. Bieber and Mrs.Bieber?" zeptala se ,,No je to výborné. Je úplně super že se na koncert vždy dostaví Beliebers i Bellsenators a nebo prostě je jeden fanoušek a má rád nás oba dva. Takže se tam třeba jenom nedostavují Beliebers aby viděli jenom mě a ignorovali Bellu. Líbí se mi to" řekl jsem a Ellen přikývla. ,,A teď se řeší proč jste vlastně přijeli do Californie?" ,,No vlastně chtěli jsme sem přiject protože jsme chtěli Belliným rodičům ukázat Jasona ale něco se zvrtlo" řekl jsem ,,A kam teď pojedete?" ,,Pojedeme teď do Evropy pak Austrálie. Afrika pak se tam ještě zahrnujou Filipíny a pak Čína a pak bude konec" řekl jsem a Ellen přikývla ,,A jak si říkal že se to nějak zvrtlo. Co se zvrtlo. Včera vás viděli jít na hřbitov jestli se můžu zeptat" řekla a já si povzdechl. ,,No tak už to řeknu no. Prostě jednu noc jsme zjistili že Belly táta umřel. Měl rakovinu a hodně rozsáhlou takže umřel. Vlastně jsme jim chtěli ukázat Jasona a měli namířeno do Californie a když jsme to zjistili tak jsme tam stejně jeli protože byl pohřeb." řekl jsem ,,To mi je strašně líto tak upřímnou soustrast" řekla a já přikývl ,,A jak to zvládá Bella?" zeptala se ,,Strašně špatně. Umřel jí táta a já vlastně nevím jak na tom je protožo jsme to nezažil a nevím jak jí pomoct ale snažím se. Snažím se ji utišit a prostě jí pomoct" řekl jsem ,,To je smutné tak držíme Belle palce a teď už na to nebude navazovat a jak se má třeba Maddie?" ,,Prdlá holčička" řekl jsem se smíchem a všichni se zasmáli ,,Jak prdlá?" zeptala se ,,Je to strašný trdlo. Samozřejmě teď stím tématem je taky smutná ale jinak je pořád usměvavá a nic jiného nedělá než se usmívá" řekl jsem ,,A jaký má názor na Jasona stará se o něj" ,,Má ho ráda už mi to říkala a je strašně šťastná a jako někdy mě nebo Bell pomáhá když ho třeba převlíkáme nebo dáváme mu najíst tak pomáhá" řekl jsem a protože bylo ticho a Ellen se na něco chtěla zeptat tak Jason nějak zakňučel a něčím tam zachrastil tak to všichni slyšeli a začali se usmívat. Trochu jsem se zvedl a podíval se a viděl že kouká a kope nožičkami to dělá vždy když se vyspí ,,Probudil se"řekl jsem ,,Fakt? Tak nám ho ukaž" řekla Ellen a já se postavil a popošel ke kočárku. Odepl jsem protože se někdy i překulí takže aby nevypadl. Opatrně jsem ho zvedl a vyndal. ,,Awww" začalo se všude ozývat. Usmál jsem se a podíval se na Ellen která se usmívala ,,Je fakt krásný má stejný oči jako ty" řekla a já přikývl. Zvedl jsem ho trochu a pak si ho zase dal do náručí ,,Ahoj já jsem Ellen" řekla a maličko ho chytla za ruku a potřásla sní. On zaprskal a usmál se. Bylo to na kameře protože na něj mířili kamery ,,Takže teď se ti představil Jason Bieber" řekl jsem a všichni začali tleskat. Musel jsem se pořád usmívat.
Takže nahoře máte trailer. Nemyslím že se mi povedl ale aspoň něco tu je. Snad se vám část líbí a prosím vyjádření!!!
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...