Justin
Dojeli jsme domů a já vzal Jasona v sedačce a Kenny kočárek a šel jsem dovnitř. Otevřel jsem a Jasona v sedačce položil na skřínku která byla v předsíni. Zul jsem boty a pak jsem slyšel tiché ,,Ahoj" otočil jsem se a viděl Bell se skleslým obličejem. ,,Ahoj zlato" řekl jsem a objal jí a pak jí dal pusu na líčko. ,,Viděla jsem Ellen" řekla a já se od ní odtáhl. Viděl jsem že Kate vzala Jasona nahoru. ,,Jo fakt? A doufám že nevadí že jsem ukázal Jasona?" zeptal jsem se ,,Ne v tuhle dobu už taky viděli Madison" řekla a já přikývl ,,A to jak jsem říkal o tom tátovi nevadí?" ,,Ne už se to měli dozvědět proč jsem taková a viděla nás jít na hřbitov takže jsem ráda že si to řekl"řekla a já se usmál ,,A jak ti je princezno?" zeptal jsem se jí a pohladil po tváři ,,Nevím. Pořád ta bolest tam je že už tu není" řekla ,,Chápu. A nechceš někam jít?" zeptal jsem se ,,Nevím možná jen tak ven" řekla ,,Tak půjdeme vezmeme děti a půjdeme se projít oblíkneme je protože vidím že ty si a půjdeme ano?" řekl jsem a ona přikývla a šla nahoru. Kate zrovna chtěla oblíkat Jasona ,,Kate nech ho tak my ještě půjdeme na procházku" řekl jsem a Kate přikývla a já ho dal zase do sedačky a šel jsem dolů. Holky už byli venku tak jsem Jasona připl se sedačkou na kočárek a šel jsem za nima ,,Můžu vést kočálek?" zeptala se Maddie ,,Můžeš ale došáhneš na to?" řekl jsem a ona přikývla a chytla se rukojetě a šla před námi. Propletl jsem si prsty s Bell a políbil jí do vlasů. Došli jsme k hřišti a maminky a prostě lidi si nás začali fotit. ,,Vyfotíte se s námi?" zeptali se hlouček holek bylo jich tam asi sedm. Přikývli jsme a ke mě šla jedna holčina trochu menší. Vzal jsem si od ní mobil a vyfotil nás pak jsem se vyfotil se všemi. Maddie už si dávnou hrála. Sedli jsme si na lavičku. ,,Budu to všechno na tour kazit" řekla najednou Bell a já se na ní překvapeně podíval ,,Cože? Jak jako kazit?" ,,Asi dvě holky se mě zeptali proč jsem smutná a já nedokázala odpovědět. Jsem prostě z toho celá taková přešlá a celé tour budu kazit" řekla ,,Nebudeš zlato. Budeš zase v pohodě a oni to budou chápat ty holky asi ještě neviděli Ellen tak neví co ti je a večer o tom budou všude mluvit takže to všichni zjistí a budou tě chápat nemysli na to ano?" ,,Dobře" povzdechla si a já se usmál a políbil jí do vlasů. Když jsem šli nazpátek tak jsme šli kolem popelnic udělali jsme si takovou zkratku protože Maddie byla unavená. Najednou tam něco zakňučelo. Zastavili jsme se znova to zakňučelo. ,,Co to je?" zeptala se Bell. Pustil jsem Bell a šel tam a viděl nějakou bílou kuličku. Trochu jsem odtáhl popelnice a viděl malýho pejsánka. ,,Koukejte holky" řekl jsem a holky se podívali. Byl malej, chlupatý ocas a hnědý uši. Vypadal jako mini buldoček ale nebyl to. Byl to nějaký kříženec něčeho. Vzal jsem ho. Byl docela špinavý. ,,Vezmeme si ho domů?" zeptala se Maddie ,,Já nevím zlato" řekla Bell. Neměl ani známku. Prostě nic čím by jsme poznali že někoho je. ,,Plosím" řekla ,,Nemá ani známku" řekl jsem ,,Dobře tak si ho vezmeme ale když ho bude někdo hledat musíme ho vrátit Maddie jo?" řekla Bell a Maddie šťastně přikývla. Došli jsme domů a šli jsme nahoru. Napustil jsem vodu trochu teplou i studenou. A pak jsem ho tam položil. Umyli jsme ho šamponém pro psy co měla ještě Esther a voněl stejně jako tenkrát Esther. ,,Jak se bude jmenovat?" zeptala se Bell ,,Vypadá na kluka" řekl jsem když jsem si ho prohlídl i dole. ,,Tak tžeba Jimmy?" řekla Maddie ,,Jo to je dobrý tak bude to Jimmy" řekl jsem a Maddie si ho vzala objala. Vypadalo to že se to Jimmymu líbilo. Když byl večer tak jsme dali Jimmyho do pelíšku pro Esther ještě že jsme si všechnu výbavu pro Etsher nechali. Šli jsme si lehnout a já hned usnul.
Probudilo mě strkání do mé ruky. Otevřel jsem oči a viděl Maddie ,,Co potřebuješ?" zeptal jsem se jí potichu ,,Potžebuju na záchod ale bojím se plotože je boužka" řekla a já slyšel hřmění. Madison se začala celá klepat ,,A není tu maminka" zašeptala a já se v rychlosti podíval na druhou půlku postele. Bella tu nebyla. Kde jako je? ,,Pojď zlatíčko" řekl jsem a postavil se. Měl jsem ty volné boxerky. Zívl jsem si a chytil Maddie za ruku. Došli jsme na záchod a ona se vyčůrala a pak šla zase ke mě. Došli jsme do jejího pokoje a já jí uložil do postele ,,Dobrou zlato" řekl jsem a dal jí pusu a odešel. Všiml jsem si že jsou čtyři ráno. Teď jenom najít Bellu. Sešel jsem schody a šel do kuchyně kde byla malá lampička puštěná. Bella seděla na lince a koukala do blba. Luskl jsem jí před obličejem nic. Tentokrát dvakrát a na to se už probudila. ,,Co co je?" nechápala. ,,Bell zlato proč nespíš?" zeptal jsem se jí a postavil se mezi její rozkročené nohy ,,Justine" povzdechla si a začali jí téct slzy a sklopila hlavu. Hned jsem jí hlavu zvedl a povzbudivě se usmál ,,Nemůžu spát s tím pocitem že můj táta už není na světě" řekla a já jí objal ,,Já jsem sním měla lepší vztahy než s mámou" řekla a já se od ní odtáhl a zvedl obočí ,,Prostě mamka nás měla obě dvě ráda i táta stejně ale prostě jsem byla víc s tátou a mám sním mnohem víc zážitků než s mamkou prostě já nevím" řekla a já jí znova objal. Brečela mi do ramene. Vzal jsem jí pod koleny a pod zádami a vyzvedl jí. Byla lehoučká. Držela se mě za krkem a měla u sebe pokrčené nohy. Donesl jsem jí do postele a opatrně položil a lehl si vedle ní. ,,Já nemůžu spát" řekla. Objal jsem jí kolem jejího droboučkého těla a dal jí pusu na líčko. ,,Zkus to" řekl jsem. Když jsem si všiml že ještě pořád neusnula. Začal jsem potichu zpívat Believe. Potom už usnula tak jsem spal i já.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...