1.BÖLÜM

91 7 2
                                    

İkiz kardeşlerin birisi'nin adı nüket diğerinin adı da buket idi. Orta okulda hiç sevmedikleri okullarından ayrılmak isteyen ikizler istenen saygıyı ve arkadaşları bulamamışlardı. Bu yüzden okuldaki dersleri de bozulmaya başlamış ve okuldan kaçmalar, sigara kullanmaları ile nerdeyse onlar değişmişti. Taki bir akşam üzeri yattıklarında rüyalarında ilginç bir yaşlı bir kadın tarafından güç verilmesi ile başlar yeni hayatları

Rüyalarındaki yaşlı kadının üstünde siyah bir örtüden yüzünü kapatmış bazı şeyler söylüyordu " Siz efsane olacak ikizlersiniz siz özelsiniz çok benzersiniz ama düşünceleriniz karakterleriniz farklı bunların farklı olması yine de sizi ayıramaz güçleriniz nüket; zeki olmasından dolayı bütün düşündüklerini yapabilir ama bunu yapabilmesi için yapmak istediği şeyi düşünerek yapabilir ve elde edebilir. Buket; duygusal olmasından dolayı insanların düşüncelerini okuya bilir ve maddeleri yönete bilir. Unutmayın bunları yabilmeniz için tek düşünmek gerekmiyor bağlılınızı kopartmanınız gereklidir.

Rüyalarındaki kadının gördüklerini ikizler birbirlerine sabah anlatmadılar çünkü sadece normal rüya olduğunu düşündüler. Her sabah olduğu gibi normal okul için hazırlandılar ve evden çıktılar. Yolda hiç hoşlanmadıkları seda ve grubu ( merve , şüheda , eda , ceren ) ile karşılaşılaştılar onlar ikizlerden daha havalı hissettikleri için ikizleri ezmeye çalışan okul arkadaşlarıydı.

Seda- ikizler okula mı yine yoksa kaçıyor musunuz kezo arkadaşlarınızla
Nüket- Seda uğraşma bizle hem bir kere okula gidiyoruz
Seda- Okula mı
Nüket- Evet ama sen bunu da anlamadısan yazılı cevab vereyim

Nüket çantasından not defterinle kalemi çıkarıp üstüne " Okula gidiyoruz " diye yazdı. Ve o notu yırtıp Seda'ya verdi.
Seda da o not kağıdını alıp yırtı ve yere atıp üstüne basıp gitti .
Nüket arkasından yüksek sesle " keşke yazmasaydım not kağıdıma yazık oldu " dedi. Ve okula doğru gittiler. Okul müdürü kapıda ikizleri durdurup şöyle dedi.
Okul Müdürü- İkizler bayadır okula gelmiyordunuz noldu niye geldiniz
Buket- Hocam özür dileriz. Arkadaşlarımızdan dolayı okula gelme hissi gelmiyor.
Okul müdürü- Evladım bu okula arkadaşlarınız içün gelmiyorsunuz kendüniz için geliyorsunuz.
Buket- Hocam özür dileriz. Bir daha böyle olmucak okula devamsızlığımızı bozmucaz

İkizler sınıflarına girdiler.Ve ilk dersleri matematik'ti. Ve ikizlerin en sevdiği nüket'in de en başarılı ders idi.

ikizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin