Tatil Macerası

29 3 1
                                    

Günlerden tatilin ilk günüydü çok heyecanlıydım.Kahvaltı yapmaya başladık annem ve babam tatildeö nere gideceğimizi konuşuyorlardı kardeşimle ben de dinliyorduk.Yola çıktık kardeşim birden ağlamaya başladı neden ağladığını sordum oyuncak ayısını unutmuş ve geri eve döndük oyuncak ayısını alıp yola geri döndük.Akşam olmaya başlamıştı yemek yemek için lokanta arıyorduk birden kaybolduk ormanın yakınlarındaydık kormaya başladık birden arabanın önünden ayı ve yavruları geçti çok korktuk ayı ve yavruları bize bişe yapmadan gittiler.Babam yolu bulmuştu yola çıktığımızda önümüze lokanta çıktı lokantaya gittik yemeklerimizi yedik yola devam ettik sabah olmuştu otele sonunda varmıştık.Otel çok büyüktü ve  çok güzeldi otele girdimizde otel çok kalabalıktı odaları almaya gittiğimizde boş yer yok dedi görevli 1 gün sonra boşalcak dediler.annem ve babam nabalım diye düşündüler babam birden buldum dedi arabada kalalım bu gece dedi ve akşam olmaya başladı arabaya bindik ve yavaş yavaş her kez yatmaya başladı ve en son ben uyudum.Biraz vakit geçtikten sonra birden arabanın alarmı öttü her kez korkuyla uyandı kardeşim ağlamaya başladı sonradan babam alarmın susturdu ve her kez yatmaya devam etti benim içimde kötü his vardı sonra birden köpekler havlamaya başladı.korkmaya başladım sonra hemen bende uyudum sabah olmuştu kardeşim ağlayarak bizi uyandırdı susturmak içinde annem süt verdi ve kardeşim sonunda susmuştu babam hadi hazırlanın gidelim odalar dolmadan alalım dedi biz de hemen toparlandık arabadan indiğimizde her yerimiz ağrıyordu otele girdik otel çok kalabalıktı babam siz biryerde oturun ben odaları ayırtmaya gidip gelim dedi bizde oturmak için bir yer bulduk babamı bekledik işi uzun sürdü ama geldi ve sonunda odaları  ayırmıştı.

TATİL MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin