1 глава

799 45 3
                                    

Аз се казвам Аляска Еспиноса, по-малката сестра на Мат и съм на 17. Влогър съм от няколко месеца в YouTube . Имам над 50 хил. души, които са се абонирали за клиповете ми. Най-добрите ми приятели са момчетата 5SOS и приятелката ми Елисавета. Имам дълга руса коса с преливащо светло розово омбре и красиви сини очи, които са смесени със зелено. Също така познавам и групата на брат ми Мат. Тя се казва Magcon. Аз нямах гадже, но си мислех, че скоро ще си намеря. Всъщност аз харесвах един от групата на по-големия ми брат. Той се казваше Камерън и беше много сладичък. С кистенява коса и с красиви кафяви очи.

Днес си стоях в стаята и си писах с Ели, докато чакам момчета да направят клипът. Изведнъж получих съобщение от непознат номер. То гласеше.
"Здрасти ела в парка в 17:00❤❤❤".
Не знаех кой е, но все пак отидох. И какво да видя- Камерън ме чака с букет ароматни рози и с кутия бонбони. Когато ме видя той стана и тръгна към мен. Аз се уплаших и тръгнах в другата посока. Той ме спря, обърнаме и ме целуна страстно по устата. Аз се опитах да го отблъсна, но той ме притисна към мен още по-силно. След това ме хвана за ръката и започнахме да се разхождаме.
- Как ме намери- попитах аз
- Брат ти ми разказа и аз реших, да те опозная- отговори ми той.
След срещата се прибрах удома, за да си почина. Първото нещо което направих, когато се прибрах е да се обадя на Ели.
- Браво☺☺☺, най-накрая си намери гадже, което да е по твоя вкус.
- Мерси, а ти, как е с Картер ☺☺☺☺☺?- попитах я по арогантно аз
- Добре сме, засега нямаме проблеми с него.- ми отговори тя шеговито.
След дългия разговор с Ели, получих SMS от непознат номер. SMS-а гласеше: Понеже имате много последователи от клиповете си сте избрана да тръгнете с Magcon, самолетът ви ще излети утре в 9:00 сутринта.
Бях много развълнувана и точно след като го прочетох се обадих на Ели.
- ААААААААА- извикахме двете в един глас.
- Само че Ели,за съжаление не можеш да дойдеш с мен.- казах й аз натъжено❤❤.
- Няма проблем Али, все пак ти участваш в клиповете.- каза тя усмихната, сякаш тя ще ходи на турнето.
- Благодаря ти, че ме разбра Ели- казах й аз натъжено. Когато затворих телефона ми се обади Камерън. Той вече беше разбрал за новината и се зарадва. Аз му разкзах всичко.
Вечерта си оправих багажа и легнах да спя, развълнувана.

Това е първата глава. Дано да ви е харесала. Ще пиша скоро некст. Който иска да ме последва и да ми лайкне историята. Ако има грешки моля ви пишете на лс!!!!☺☺☺

Magcon TourWhere stories live. Discover now