"Günaydın" la başlayan gün hiç bir zaman aydın olmadı benim için.
Ben bu gün Jacksonun yapamadığı işi yapmağın peşinden koşacaktım,fakat annemle ilgili durumlar yüzünden yarım kaldı yine.Annemi bir pisikoloğa götürmeği düşündüm.Pisikolağa gitmek için ona sakin-sakin mövzuyu anlatmağa çalıştım,dün yaşadıklarını,yaptıklarını,her şeyi. Ama o beni azarladı,inkar etdi, boş şey değip geçiştirmeye başladı.Ne olursa olsun,ben annem konusunda tedirginliydim,kararım kesindi.Ne kadar zorluk çeksem de ,onu götürmeği başarmıştım.Bir piskoloğa götürdüm ve ona herşeyi anlatmasını söyledim,"korkma o sana bir şey yapamaz"
Doktorla konuştular , konuştular , sonra doktor beni içeri çağırdı ve annenle ilgili tedirgenlenmen gayet normalmiş dedi. Sorunu anlamağa çalıştım,ve bana, Annenin gözüne "Cin"lerin gözüktüğünü dedi. Onlar gerçek,ve her defa içine girerek , onu kendilerine tabe etmeğe çalışıyorlar. Annen istemedikçe,onlar acı çektiriyorlar,ve kendilerine annen tarafından zarar verip,elini kana boyuyorlar.Annen bunlardan etkilenmiş bir şekilde.Onun her an içinde ola bilirler.Dikkatli olman gerek..Bende korkmadım değildi,sonuçta Annemin ne zaman kendisi olduğunu anlamıycam.Belki de benimle konuşan bir cin'dir? Ben doktora : "Peki ,bir çözümü yokmu bunun?" diye sordum.Annem kapıyı açıb,ben büyüğüm bana konuşman gerikirken 18yaşlı çocuğa anlatmanız saçma! diye bağırdı. Içeri geçib , kendinden asılı olmadan küfürler kullanmağa başladı,eskiden böyle değildi,doktor onu sakinleştirmeğe çalışıyordu,amma annem daha da sinirlenip, masanın üzerindeki içi su dolu vazoyu yere çarptı.Doktor bir kaç görevli getirerek,onu sakinleştirmelerini söyledi.
-Sorumu cevaplarmısınız? Annemin yanına gitmem lazım acil.
-Gördün mü ? Bu tür davranış son zamanlarda mı olmağa başladı,yoksa önceden de mi oluyordu?
-Son zamanlarda.Tabii ya,şimdi hatırladım,geçen annem bana eve gec kalma dediğinde inkar etdim diye ,bıçakla beni duvara yapıştırdı, garib-garib konuşmağa başladı.O gün de çok saçma olduğunu anlamıştım zaten.
-O annen değildi..
-Ne ? O ,annem değil miydi?
- Cindi.
- Hayır,bu saçmalık,ben bir cinlemi konuşuyorum hep.Ne zaman sert davransa annemin olmadığını bileceğim,ve bu beni korkutuyor.
-O , sert konuşmaya da bilir.Sinsi planlar kurub,seni de kötülüğe çeke bilir.Bunun bir çözümü yok.Ama, Dua ederseniz, geçe bilir belki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annen Katil
HorrorAnnesini çok seven Robert son zamanlar annesinin ona karşı davranışlarına anlam veremiyor,fazla ilgilenmesine tahammül edemiyordu. Ve bunları yapan aslında onun annesinin olmadığını öğrendi ve ondan korkmaya başladı. Ne yaparsa yapsın ondan kaçamıyo...