Vote & Comment please ❤
Μόλις μπούμε μέσα ξαφνιάζομαι. Κοιτάω γύρω μου και παρατηρώ πως δεν είναι κανένας μέσα εκτός από εμάς. Σε μια γωνιά εντοπίζω τις βαλίτσες μας και γυρνάω να κοιτάξω τον Niall, ο οποίος κάθεται και με κοιτάει με ένα χαζό χαμόγελο.
"Γιατί είναι άδειο?" Ρωτάω και μετά καταλαβαίνω πως ήταν χαζή ερώτηση αυτή.
"Είναι δικό μου, συνήθως ταξιδεύω με αυτό όταν έχω χρόνο αλλά και θέληση για να έχω ησυχία."
"Σε πέντε λεπτά φεύγουμε." Λέει ο άντρας που μας πήρε τις βαλίτσες και φεύγει.
"Έλα, πάμε να κάτσουμε." Μου προτείνει ο Niall και με πιάνει από το χέρι.
"Μπες εσύ στο παράθυρο."
"Γιατί φοβάσαι?" Με πειράζει και με τσιμπάει στην μέση.
"Niall." Του φωνάζω και το μόνο που κάνει είναι να γελάσει.
"Έλα μωρό μου." Απαντάει καθώς κάθεται στο κάθισμα δίπλα από το παράθυρο.
Τα μάγουλα μου παίρνουν ένα κόκκινο χρώμα όταν με φωνάξει έτσι. Κάθομαι δίπλα του χωρίς να πω τίποτα και παίζω με το κινητό μου. Λίγα λεπτά αργοτερα μου το αρπάζει από τα χέρια και γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Έκανα κάτι?" Ρωτάει και κρύβει το χέρι του με το κινητό μου πίσω στην πλάτη του.
"Niall." Παραπονιέμαι και γελάει.
"Σταμάτα να γελάς και μην μου σπας τα νεύρα." Κλαψουρίζω και σταυρώνω τα χέρια μου μπροστά από το στήθος μου.
Του το παίζω θυμωμένη και έχω το κεφάλι μου γυρισμένο στα δεξιά. Νιώθω το χέρι του πάνω στο μπούτι μου να με χαϊδεύει αλλά δεν του δίνω σημασία.
"Μωρό μου κοίτα λίγο." Τον ακούω να λέει και χωρίς να το πολύ σκεφτώ γυρνώ το κεφάλι μου να τον κοιτάξω.
Έχει γυρίσει το σώμα του στο μέρος μου και το πρόσωπο του είναι πολύ κοντά στο δικό μου. Με κοιτάει βαθιά μέσα στα μάτια και χάνομαι μέσα τους. Ρίχνει μια ματιά στα χείλη μου και μετά με ξανακοιτάει στα μάτια. Καταλαβαίνω πως η ανάσα του έχει αρχίσει να βαραίνει και κλείνω απαλά τα μάτια μου γιατί η καρδιά μου είναι έτοιμη να φύγει από την θέση της.
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα νιώθω το χέρι του στον λαιμό μου και με τραβάει κοντά του ενώνοντας τα χείλη του με τα δικά μου. Τα χείλη μας τρίβονται απαλά και ρυθμικά μεταξύ τους και με μια κίνηση γυρνώ απαλά την μέση μου στα αριστερά και ακουμπώ την παλάμη μου στο μάγουλο του. Ανταποδίδω το αργό φιλί και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα το διακόπτουμε για να πάρουμε ανάσα.
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου όπως κάνει και αυτός. Τον βλέπω να γλύφει τα χείλη του και μετά τα δαγκώνει προσπαθώντας να μην χαμογελάσει αλλά δεν τα καταφέρνει. Καθόμαστε ξανά κανονικά στις θέσεις μας και ακουμπώ το κεφάλι μου στον ώμο του ενώ αυτός βάζει το χέρι του γύρω μου. Τα μάτια μου κλείνουν αυτόματα και με παίρνει ο ύπνος στην αγκαλιά του.
...
"Για αρχή πάμε να κοιμηθούμε." Λέει και χαχανίζει.
"Τι ώρα είναι?"
"Τέσσερις πάρα τέταρτο." Απαντάει και μου πιάνει το χέρι.
Προχωράει μέχρι ένα δωμάτιο και ανοίγει την πόρτα, ενώ εγώ τον ακολουθώ από πίσω.
"Αυτό είναι το δωμάτιο μου." Με ενημερώνει για να ξέρω.
Τον βλέπω να βγάζει την μπλούζα του καθώς και την φόρμα που φοράει και πέφτει στο κρεβάτι, μόνο με το μποξεράκι.
《Θεέ μου τι σκατά κάνει?》
Σκέφτομαι καθώς κάθομαι όρθια και τον κοιτάω."Έλα, ξάπλωσε να κοιμηθούμε αγκαλιά όπως πριν." Μου λέει και χτυπάει απαλά το χέρι του δίπλα στο στρώμα.
Ξαπλώνω δίπλα του αλλά αυτή την φορά με πλάτη. Τοποθετεί το χέρι του γύρω από την μέση μου και με τραβάει κοντά του. Αφήνει ένα φιλί στον λαιμό μου και μετά βολεύει το κεφάλι του στον ώμο μου.
[...]
"Niall, Niall." Aκούω ένα κορίτσι να φωνάζει.
Σταματάμε και γυρνάμε να δούμε το κορίτσι που φώναξε μόλις τώρα. Είναι ένα όμορφο κορίτσι γύρω στα δεκαέξι όπως εγώ. Μας πλησιάζει με ένα χαμόγελο και σταματάει μπροστά μας.
"Μπορούνε να βγούμε μια φωτογραφία μαζί?" Ρωτάει ντροπαλά.
"Ναι φυσικά." Απαντάει ο Niall και πηγαίνει δίπλα της καθώς βγάζει το κινητό της.
"Και η κοπέλα σου μαζί." Απαντάει χαμηλόφωνα καθώς κατεβάζει το κεφάλι της κάτω από ντροπή.
Είναι πολύ γλυκιά, που ντρέπεται από τον Niall.
"Μωρό μου έλα εδώ." Τον ακούω να λέει και τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα, ενώ με τραβάει κοντά του έχοντας το χέρι του γύρω από την μέση μου.
Ρίχνω μια ματιά στον Niall και τον βλέπω να χαμογελάει πλατιά, ενώ ταυτόχρονα με κοιτάει ψυθιρίζοντας κάτι στο αυτί της κοπέλας και μετά του κουνάει καταφατικά το κεφάλι.
"Ευχαριστώ πολύ. Χάρηκα που σε πέτυχα εδώ με την κοπέλα σου είναι πολύ όμορφη, να την προσέχεις." Είναι το μόνο που λέει αγκαλιάζοντας και τους δύο πριν φύγει.
VOUS LISEZ
The Teacher of my Sister! ~Niall Horan Greek~ {ENDED}
Fanfiction"Δεν γίνεται." "Αφού το θέλουμε και οι δυο." "Δεν γίνεται είσαι ο δάσκαλος της αδερφής μου." "Μα Madi." "Όχι." ⚠ Do not copy the story ⚠ Υ.Γ το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από @LovinYouSoHard