Bugün okul vardı.Lisedeki ilk günüm olacaktı.Gideceğim okulda kimseyi tanımıyordum.Yabancı ortamlardan nefret ederim.Okulda,önceden tanıştığım hiç arkadaşımın olmaması benim okula alışmamı zorlayacaktı.Belki arkadaş edinirdim ama sanmıyordum.Herkesle anlaşabilen biri değilim.Birisine güvenmem için çok yol kat etmesi gerek.Ve birisiyle anlaşmam için herhangi bir ortak nokta olması lazım.Ama kimsede bunu bulamıyordum.Kime kendimi tanıtsam dalga geçiyor,kötülüyor veya bazı şeylerde önyargıya kapılıyorlardı.Açıkçası yeni okulumdan korkuyordum.
Alarm çaldı.Lanet olsun diyerek kalktım.Her gece sabahlayan ben,şimdi saat 6.30 da uyandım.Yataktan kalktım tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.Aynaya baktım,gözlerimin altı her zaman ki gibi mosmordu.Mutfağa gidip cornflakes hazırlayıp onu yedim.Okul tişörtümü giyip altıma siyah skiny pantalon giydim.Yattığımda saçım o kadar dağılıyordu ki,en çok zamanımı alan şey saçımı yapmaktı.Saçımı düzleştirip spreylemiştim.Hazırdım.Birazdan okul servis gelirdi.Annemi öpüp evden çıktım.Berbat hissediyordum.Mutlu değildim her zaman ki gibi.Ama yine yaşıyordum,Metal sayesinde...
Çok yabancılık çekicektim kesin.
Converselerimi giyip aşağı indim.Kulaklığımı taktım ve bir BMTH-Sleepwalking açtım.Ah mükemmel bir şarkı.Şimdi biraz daha iyiydim... Kapşonumu geçirdim ve saçımı biraz gözümün önüne getirerek yüzümü kapatmaya çalıştım. Tam o sırada servis geldi,servise bindim.İçerdeki herkes bana baktı.En arkaya oturdum ve şarkılarımı dinlemeye devam ettim.
Okula geldik ve servisten indim.Herkes bahçedeydi.Kapşonumu ve kulaklığımı çıkarıp etrafa baktım.Bazılarının ortamları vardı,tanıdığı arkaşları vs.Of sinir olmuştum.Bir köşeye geçtim ve telefonumla ilgilendim.Yanımda ki bir kız hahah emo diyerek benimle dalga geçmeye aşağılamaya çalıştı bir nevi.Kafamı çevirip kıza sert ve kızgın bir şekilde baktım.Kız utanmışa benziyordu öylece kalakaldı.Kahkaha atarken ağzı açık kalmıştı.Ah yazık dedim içimden.Bu tür şeyleri her ne kadar umursamasamda bir yerden sonra çok sinir bozucu olabiliyordu...
Sınıflara dağıldık,hocalarla tanıştık.Teneffüslerde sadece müzik dinledim yerimden bile kalkmadım.
Okuldaki ilk günüm bitmişti.Evet bu kadardı.Bir bok yaşamadım.Sadece müzik dinledim.Yanıma birkaç kişi gelip soru sormuştu ama takmadım cevap bile vermedim ne sorduklarını bile hatırlamıyordum...