Bu çizgi film Hasbro tarafından yapılmış ve piyasaya sürülmüştür.Amacı ise oyuncaklarını satmak.Yani bu yüzden çıkarılmış bir çizgi dizi.Bilinen kadarıyla illumünati işin içinde.
Bu çizgi dizinin bir kökeni ve biyografisi yoktur.Sadece ürünlerini satmak amacıyla kurulmuş bir çizgi dizidir.
Mlp'de illumünati yok diyen arkadaşlar lütfen araştırdıysa da doğru düzgün araştırsın.Her bulduğunuz resim,video vb şeyleri kanıt olarak saymayın.
Hani üçgenin içinde göz simgesi değil diyenler de bu kadar çizgi filmde o kadar üçgen içinde göz gördük ayrıca google' ye de yazdığımızda da o simge çıkıyor.Tekrar bakmanızı tavsiye ederim.
Twilight'ın kitabına baktığımızda baykuş simgesi görüyoruz.Bu simge illumünatinin vazgeçilmezlerinden. Eğer inanmıyorsanız google'den araştırabilirsiniz.
Rarity'nin yaptığı güzel başlıkta ki yunus resmi olmadan önceki resmi göz işareti oluyordu.İnanmıyorsanız google hemen 2 tık ötenizde.
Ayrıca mane 6 yı birleştirdiğimizde : 6 pony, 6 renk, 6 sevimli işaret = '666'
(en son yazdığım ne kadar doğru bilmem ama benim araştırdığım kaynaklarda öyle geçiyordu)
uyum elementlerini birleştirdiğimizde önceki bölümdeki gibi pentagram oluyor.
MLPEG nin 1. bölümünde Sunset Shimmer İblis (şeytan)'a dönüşüyordu.
(ARKADAŞLAR ŞUANDA BULA BİLDİKLERİM BU KADAR BU ARADA BEN DANNY YANİ FLEUR'UN TANIMIYLA UYUŞUK :D HAKSIZDA DEĞİL YANİ AMA NEYSE :/ HADİ GÖRÜŞÜRÜZ GENÇLER KALIN SAĞLICAKLA :d)
Sonunda bölüm yazabildin. Normalde sıradaki bölüm de sendeydi ama hadi sende bilgi kalmamıştır, ben yazarım. Ve Google' dan bakmalarına gerek yok, ben resimlerin çoğunu buldum ve birleştirip medyaya koydum. -Fleur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MLP VE ILLUMINATI
DiversosBu konudaki her şeyi bu kitabı yazarken sizinle birlikte inceleyeceğiz. Kapağı hazırlayan: @Turquoise01