/13. srpna, 1995/
Ahoj Taro :-),
Jak se máš? Já doufám, že dobře. Dneska jsem byl tak nějak vyloučen z Bradavic, protože jsem vykouzlil Patrona před Dudleym, abych nás zachránil před mozkomory - a to byla moje odměna.
Také se mi pořád zdají sny z doby, kdy zemřel Cedric... Nemůžu ten obraz dostat z hlavy. Je to prostě strašné.
Taky se bojím o Rona a Hermionu. Celé prázdniny mi neposlali jediný dopis s nějakým normálním vyvětlením, jak se mají nebo kde jsou.
Bojím se, Taro. Opravdu se bojím - toho, co má přijít, s Voldemortovým návratem, se školou, kamarády. Moje jediné utěšení je, že vím, že jsi tu ty, na kterou se můžu vždycky obrátit.
Měj se krásně,
HarryTara si dopis složila a dala ho k ostatním. Kdyby jen věděl, že ona je tu s nimi... Že ví o tom, co se chystá. Ale nechtěla ho naštvat. Prostě nemohla. Protože on byl jediný, na koho se mohla obrátit, když potřebovala utěšit.
*
/5. září, 1995/
,,Je teprve první týden školy a už mě to zabíjí," povzdechla si Talia.
Tara protočila panenkama, ale nepřestávala hledět do své knihy, ze které si opisovala úkol.
,,Není to zatím tak špatné," protestovala Kat. ,,Vždyť ty nemáš ani tolik předmětů, co já!"
Talia si hlavu položila na knihu před ní. ,,Ale je to tak únavné. Opravdu, ti učitelé se snad zbláznili! To, že skládáme zkoušky, neznamená, že se musíme hned prvních pár hodin ve škole přemáhat úkoly!"
Tara taky vzdychla, ale ona ze zmatení, co si o Taliině chování myslet. Zavřela svou knížku a začala psát na pergamen před ní. Mohla sice tenhle rok nemít žádné předměty, ale musela mít alespoň něco - tak studovala Kouzelné formule, Přeměňování, Obranu proti černé magii, Starodávné runy a Astronomii.
Momentálně dopsala úkol z Přeměňování.
,,Ale ber to z té dobré stránky," ozvala se Tara. ,,Po tomhle roce se už nikdy nemusíš ve škole ukázat."
Talia ale dál tvrdohlavě koukala před sebe.
Kat se kolem sebe opatrně rozhlédla pak si sedla naproti Talii a Tary. ,,Hele, už jste měli hodinu s Umbridgeovou? Ta ženská je příšerná!"
Tara p/ozvedla jedno obočí. ,,Co si o ní myslíš? Na jaké je úrovni?"
,,Paní Smithová." odpověděla s vážným obličejem Kat.
Talia na ně blbě zírala, než sáhla do tašky a vyndala si své nové brýle, které od uačátku prázdnin nosila. ,,Opravdu jste to vy?" zeptala se. ,,O čem to mluvíte?"
Kat s Tarou se na sebe podívaly a začaly se histericky smát. Bylo neuvěřitelné, že si na to obě dvě pamatovaly - dělaly to na základní škole, popisovaly lidi podle jejich učitelů a jak je měly rády. A teď, po sedmi letech, si to pořád pamatovaly.
,,Ale opravdu," dostala ze sebe Tara. ,,Jak špatná může být?"
*
/7. září, 1995/
,,... naším cílem v těchto hodinách bude vás naučit, jak umět používat kouzla." zamlaskala Umbridgeová.
Tara si položila hlavu do dlaní. Tohle bylo peklo.
ČTEŠ
Závidíš, Potterová? [Fred Weasley; Harry Potter]
Fanfiction**KOREKCE** ,,Ano, jsem Tara, sestra Harryho Pottera." Neřekli byste, že je to starší sestra Harryho Pottera. Po tom, co Voldemort zaútočil, Harry se stal slavným: byl v knížkách, všichni znali jeho jméno. Ale ona bylo zapomenuta. Po tom, co dostala...