Sokak yaşamı

73 2 0
                                    

Adam eve döndüğünde minnoş ayyyy ! Şeftali yoktu. Meyve olan değil yaaa kedi varya o Şeftali . Adam üzülmüştü. Aslında kedinin kaçtığına değil , kediye iyi bakamadığını anladığından üzülmüştü. Kediye dönelim . Şeftali düşündü " ne yiyeceğim burda aç susuz mu kalayım." Bir taksi görmüştü bagajına bindi . Macerası başlamıştı . 10 dk sonra kendini hava alanında buldu . Uçağa bindi . Neden mi? çünkü ; uçakta kedi maması vardı. Uçak kalkınca Şeftali korktu . Uçakta birden miyavlama sesi geldi . Durun mu ses kedinin yani Şeftalinin değil , bu ses bir Adamın telefon müziğidi . Şeftali kedi mamasını almıştı , uyuyan bir kaç kişiden suyunu almıştı . Şeftali hala korkuyordu , nereye gidecekti . Şeftali diğer kediler ve türlerinden akıllıydı . Uçakta bir insan onu görmüştü. Şeftali bunu farketti ve kaçtı Adam birine söyledi ve uçaktaki personel kediyi aradı , bulamadı . Adama yanlış gördüğünü anlattı uçakta kedi falan yok . Şeftali korkmuştu uçaktan inmek istedi ama ne bir çaresi vardı nede bu sorun için bir çözüm. Tek yapması gereken uçağın inmesini beklemekti . Şeftali ' de öyle yaptı. Şeftali uçakta inince hemen çıktı bu yer ona garip geldi. Sokakta yaşamaya karar verdi . Bir kaç arkadaş edindi onlarla oynuyordu . 10 gün falan olmuştu artık orada kalamıyordu . Orada canı sıkılıyordu kendini avutacak birini bulamıyordu . Kendine " Ben her kedi gibi yaşamıyacağım maceracı olcam " dedi . Arkadaşları sen " sen bir kedisin Nasıl maceracı olacan söylediğin lafa bak" dediler . Şeftali bunlara aldırış etmedi . Ve yolda bir arabanın bagajına bindi ve araba onu sahile getirdi . Sahil çok kalabalıktı , korktu bir yerde bekledi . Sonunda akşam oldu . Deniz'den Yunus'lar zıplıyordu . Şeftali şaşırdı insanların yüzdüğü bir yerde yüzde Yunus Nasıl olur? . Şeftali biriyle arkadaş oldu ve onunla konuştu. Yunus'a macera yaşamak istediğini söyledi Yunus tamam dedi onu sırtında taşıdı su üstünde . Yunus'lar balıkımsı memelidir aynı balinalar gibi . Bir gemiye götürdü . Gemin Kaptanı Reis kediyi gördü ve onu besledi artık onun kedisi gibiydi . Sabahları balık yakalamaya giderlerdi . Balıkları mideye götüren Şeftali çok şanslıydı çünkü reis adına Şeftali koymuştu . Akşam gemiden kalırdı ve bir kaç balık dostu vardı.

Bir kedinin mecarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin