Aşktanem..
Ömrüme açan çiçeğim, günüme doğan güneşim, öyle değil mi;
Kim bilebilir ki, kim anlayabilir ki uzaktan sevmeyi..
Uzaklarda sadık kalmayı, uzaklarda bağlı kalmayı ve en önemlisi bu acı veren özlem adlı şeyin bize acıdan çok tatlı bir tad vermesi, çünkü sen ve ben varken ne acı olabilir ki ?
sen ve ben varken kötü olan şeyler nasılda bize sızı verir ?
BİZ!
Evet BİZ! biriz birliğiz yan yanayız ne kadar uzakta olsak da kalplerimiz bir kokumuz bir hayallerimiz umutlarımız bir..
Dertler üzüntüler tüm acılar sana açınca sana dökünce içimi bitiyor, kayboluyor..
Ben dersem ki detliyim hüzünlüyüm yalan demiş olurum sen varsın şükürler olsun ki senin varlığın senin benim oluşun bana güç kuvvet umut vermekte, " ŞÜKÜRLER OLSUN! "Bak gönül limanımın tek gemisi, bak gönül limanım günler su misali akıp geçmekde kalbimiz her zamankinden daha da fazka atmakda her geçen gün yaklaştıkca geleceğim gün yerinden çıkacak gibi olmakta..
Azz kaldı be sevdiceğim azz çook azz..Konyada odama çekildim takdım kulaklığımı açtım resimlerini baktım baktım, biraz gözlerim doldu sonra açtım kitabımızı sana olan özlemimi yazmaya başladım. Baharı bekleyen çiçekler gibi, yağmuru bekleyen çöller gibi, kışa inat açan kardelenler gibi, bitmek bilmeyen aşkımı sevdamı özlemimi yazmak. Sana olan bu özlem nasıl anlatılır bilmiyorum ki;
Burnumun ucu sızlıyor ne zaman özlem desem hasret desem yazmaya başlasam olmuyor kala kalıyorum anlatamıyorum çünkü, sana hep diyorum ya dil yetersiz kalıyor sözlükler yetersiz kalıyor aşkı anlatacak yeni bir dil çıkmalı diye;
GÖZLER diye mesela baktıkça anlatılan..ELLER diye mesela tuttukça anlaşılan..
SARMAK diye mesela sardıkca hissedilen..
KOKLAMAK diye mesela kokladıkca anlamak özlemin ateşini..
ÖPMEK diye mesela öptükçe tadına varmak özlemin.Yada bir ismi olmasın;
Benim oluşun yetsin buna, beni anlayışına, özlemimi tadışına ..
Öyle işte yar yine yine yine anlatamadım sana olan yürek burkan şu özlem denileni..
Bilki burnumda tütmektesin, bilki işte...
Bilkii ..
Seni her geçen salisede özlüyorum !!!SENİ SEVİYORUM HATUNUM !
Kocan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİLAD(tamamlandı)
RomanceBu farklı bir tarz ; Ne roman,ne hikaye ne de şiir aslında.Bunlar sadece aşk.Bunlar sadece kalpten geçenler.... Gerçek bir aşka Aynı kalbi taşıyan iki insana Mesafelerin engel olamadığı sevdaya Sonsuza kadar yeminli iki aşığa Tanık olmak istermisin...