-Apollon, "Yüce Olimposlular" adlı grubu kurdu.-
-Apollon grup adını "Olimpos Meyhanesi" olarak değiştirdi.-
Apollon: Selam yüce tanrı ve tanrıçalar
Demeter: Selam yakışıklı ;)
Poseidon: Ooo Apol, en sevdiğim yeğenim
Apollon: Babamdan çok sevdiğim canım amcam, birkaç güne ormanlıklara gidip okçuluk çalışacağım, nehir de var diyorlar. Ziyarete gelirsin artık, okla balık vuru- yok öyle bir şey yapmayız. Sen gel, ben sana kumru ısmarlarım.
Zeus: TANRILARIN KRALI BENİ-
- Poseidon, Zeus'u gruptan atıp engelledi. -
Poseidon: Bu ne lan? Her yerde götümün dibinde. İyi ki bir bilgelik yaptık, taht senin olsun dedik, illa burnumdan getirecek eh küçük çocuk kompleksi bunlar hep.
Hades: Zebanilerimi çıkarttırmasın, söyleyin. Uzak kalayım diye yer altına girdim, yok yani.
Afrodit: Merhaba beyler ;);)
Poseidon: Selamlar olsun sana güzeller güzeli, güzel kelimesinin yaratanı ey Afrodit ;)
Afrodit: Bugün akşam boşum, yüce Poseidon.
Poseidon: Sadece Pose de, güzellik seni ;)
Demeter: Bir gün at olup bana dört nala geldiğin günleri unutma, unutturmam Poseidon...
Artemis: Demeter, sen bir tanrıçasın. Hiçbir erkeğe bağlı değilsin, onlara ihtiyacın yok. Kendi ayaklarının üstünde ve onların derdi olmadan daha güçlüsün.
Afrodit: Her kadının bir erkeğe ihtiyacı vardır canım, her erkeğin bir kadına ihtiyacı olduğu gibi.
Artemis: *gözlerini deviren emoji*
Demeter: Arte, ben bakire değilim..
Artemis: Ne bok yersen ye, beyinsiz karı. *dıkşın dıkşın ok efekti*
Apollon: Benim aşkım Demlik, bu sözler hep senlik ;)
Hades: Bu Persephone bir harika dostuuum
Poseidon: Al bu da gitti...
¤
Merhabalar!
Bu Texting / Chatroom işini sekiz kişi açtığımız hesaptan yazmaya karar verdik, hem sizi biraz olsun güldürmek hem de mitoloji tutkunlarını bulmak için. Bu sadece geyik amaçlı yazdığımız bu Chatroom işi kısa ama öz olacak, asıl sürprizlerimiz siz mitoloji severlerle buluştuktan sonra yayınlamayı planladığımız üstü kırmızı kurdalelerle süslü paketlerde!
》9 Olimposlu 《
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olympus Chatroom
FantasyApollon, "Yüce Olimposlular" adlı grubu kurdu. Apollon grup adını "Olimpos Meyhanesi" olarak değiştirdi. #3 - olimpos Başlangıç; 29 Ekim 2015