*Billie Joe szemszöge*
Vigyorogva odaléptem Mike- hoz és megöleltem. Éreztem rajta a megkönnyebbülést, miután előjöttem sok idő után. Mikor meglátta a bekötött karomat, elsápadt.
- B- BJ, mit művel-
- Semmit nem műveltem, csak egy kis balesetem volt. De ott termett nekem Gloria, mintha csak leküldték volna az égből, hogy segítsen- csókoltam meg az elpiruló lányt mellettem.
Mike arcáról eltűnt a vidámság.
- Billie, kéne néhány szót váltanunk. Kettesben.
Gloria összevonta a szemöldökét, majd vállat vonva leült egy távoli asztalhoz. Mike elhúzott a pult mögé.
- Billie, most mi van közted és Gloria között? Mi történt tegnap?
- Semmi, Mike! Csak megvágtam magam mert lelöktem egy poharat és Gloria megtalált engem. Ennyi- morogtam az ajkamat harapdálva.- Különben is, ki vagy te? Az apám?
- Ha az apád lennék, egész nyáron szobafogságban lennél és még a nappaliig se jöhetnél ki! Billie Joe, ennek a lánynak barátja van aki várja otthon és... és nem lehetsz ekkora bunkó, hogy lefekszel egy másik ember szerelmével!
- Honnan veszed, hogy lefeküdtem vele?- kérdeztem meglepődötten.
Mike a vállamra tette a kezét.
- Nem vagyok hülye. Ha engem kérdezel, szerintem Gloria szinte belerepült a karjaidba, amekkora nőcsábász vagy és amennyire ő csinos...
Sóhajtottam.
- De akkor mit csináljak? Hiszen csak egy napja vagyunk hivatalosan együtt és én szeretem őt, meg ő szeret engem és... és...
Mike csípőre tette a kezét.
- És? ÉS? SZERINTED MIT FOG AZ A LÁNY MONDANI A BARÁTJÁNAK-
- Fogd már be! Majd kitalálok valamit, de ne ordíts!- vettem egy mély levegőt.- Tudod mit? Én itt is hagylak, nincs kedvem veled tovább társalogni vagy akár egy légtérben lenni veled.
- Ó, igen? Nekem több jogom van elküldeni téged a picsába- sziszegte a fogai között és visszament asztalokat törölgetni.
Gloriával együtt kisétáltam a kávézóból, és a lány azonnal kérdezősködni kezdett.
- BJ, miről beszéltetek? Úgy láttam, Mike ideges volt.
- Öhm, csak aggódott a vágásom miatt.
Láttam Glorián, hogy ez nem nyugtatta meg. Mosolyogva átöleltem.
- Nyugi szívem, majd lenyugszik. Csak... csak nem örül ennek az egésznek.
- Milyen "egésznek"? Én lennék az "egész"? Ezek szerint mégiscsak rólam volt szó, mi?
- Nem csak rólad... Na jó, csak rólad- mondtam sóhajtva.- Mike aggódik miattad és a barátod miatt. Meg akarta tudni, hogy mit fogunk tenni így, hogy te meg én...
- Billie Joe, ha elmegyünk ebből a nyaralóból, egy évig nem foglak látni- vágott a szavamba Gloria.- Nekem egy év alatt igazán sok minden változhat. Lehet, hogy jövőre erre az egész dologra nevetve fogunk visszanézni és olyan lesz, mintha valami jó vicc lenne. Az is lehet, hogy ez csak valami egy láng, ami gyorsan ki fog hunyni. A távolság embereket és érzelmeket tud megváltoztatni. Igaz, nem tudhatom, mi lesz egy év múlva, de azt biztosra veszem, hogy azalatt találsz helyettem valakit. Nekem ott van Jimmy. Neked ott lesz majd valami olyan lány, aki ott lehet mindig melletted és nem az ország másik végében él. De addig használjuk ki az időt, míg szerelmesek vagyunk.
Gloria meg akarta fogni a kezem, de én elhúztam.
- További szép napot, Miss Smith- azzal elmentem.
Csak haza akartam menni.*Gloria szemszöge*
Tré: szia
Én: vmi baj van? :O
Tré: ...
Tré: honnan veszed?
Én: szinte érzem. semmi hangulatjel a köszönés mögött... gyanús ;D
Tré: baj van
Tré: asszem féltékeny vagyok
Én: ó! ez érdekesnek hangzik :) mesélj, ki az?
Tré: ne tarts furának, de én nem olyan vagyok, mint te vagy akárki más.
Én: most féltékeny vagy, vagy UFO?
Tré: xD csak azt akarom mondani, hogy... szóval, nekem nem te jössz be. na, szóval én inkább srácos vagyok, mint lányos. na, érted.
Tátott szájjal olvastam az üzenetet újra és újra.
Tré: ...élsz még? nagyon lesokkoltalak?
Én: hát, nem minden nap mondja el egy haverom, hogy nem heteroszexuális, úgyhogy ja, le vagyok sokkolva xD
Tré: wow, bocs.
Én: és... erre hogyan jöttél rá?
Tré: hát, régóta éreztem már ezt, de eddig még magamnak se akartam bevallani. de jöttél te és rájöttem, hogy ha nem cselekszem, akkor elkésem. és ha jól tudom, már rég elkéstem.
Most már végképp ki voltam akadva.
Én: Tré... beleszerettél Billie Joe- ba?
Kábé fél órán keresztül nem is válaszolt.
Tré: ja.
Én: hát ez... szar ügy.
Tré: az. nagyon szar ügy.
Tré offline lett.
Kopogtak a szobám ajtaján.
- Szívem, anyád vagyok! Bejöhetek?
- Persze, gyere csak.
Anya két pohár kólával jött be.
- Gloria, beszélnünk kell. Egész nyáron alig voltál a házban és mindig azzal a furcsa fiúkkal voltál.
Elnevettem magam.
- Anya, csak nem azt hiszed, hogy rossz társaságba keveredtem? Mike a legjámborabb fiú akivel valaha találkoztam, embert ölne értem, ha bajom esne; Tré elég nagy partiarc és állati jófej és amúgy ő se ártana a légynek sem; és Billie Joe pedig...
Itt megakadtam és anyára néztem, aki várta a folytatást.
- Anya, miért nem tetszenek neked a srácok?
- Egyszerűen csak kényelmetlenül érzem magam, hogy a lányomat ilyen fiúk veszik körbe, ráadásul három is.
Hirtelen elfelejtettem levegőt venni.
Mi az, hogy ilyen fiúk? Mit gondol az anyám...?
- Anyu, ez a három srác nem bántana engem az életben sem. Mindig mindenért aggódnak értem és soha nem tennének velem semmi rosszat.
- Ebben miért vagy olyan biztos?
- TE NEM IS ISMERED ŐKET!
- TE PEDIG A HELYZETET NEM ISMERED FEL! MINDEN TINIFIÚCSKÁNAK AZON JÁR AZ ESZE HA EGY LÁNY KERÜL A KÖZELÉBE HOGY HOGYAN VIHETI ÁGYBA!
Tátva maradt a szám.
Nem tudtam elhinni, hogy az anyámnak ennyire szűk látóköre van.
Felpattantam és egy pillanat alatt mindent a bőröndjeimbe rámoltam.
- Hova készülsz, ifjú hölgy?!- kiáltott anya. Erre már apa is bejött és megállt az ajtóban.
- Merre indulsz, lányom?
- El innen. Messze a baromságaitoktól- morogtam és eltoltam aput az útból, aki elkapta a karomat.
- Nem mész sehová! Amúgy meg, hova is mennél?
- Azokhoz a fiúkhoz, akik ágyba akarnak vinni- néztem anyára szúrós szemmel és kirántottam magam a fogásból.
Elegem volt a hülye kis szabályaikból. Mindjárt vége a nyárnak és a szüleim most akarnak eltiltani a barátaimtól?
A barátomtól...
Mi a fenét fogok csinálni Jimmy-vel? Hogyan fogom neki megmondani...
Annyira szeretek szarban ülni, komolyan.
ESTÁS LEYENDO
Little Girl (Green Day fanfiction)
Fanfic2015 forró nyarán Gloria Smith és családja leköltözik új nyaralójukba Oakland- be, Kaliforniába. Gloria boldogan hagyja ott a zajos New York- ot egy időre egy nyugodtabb helyért, de barátját, Jimmy- t nem szívesen hagyja itt arra a néhány hónapra se...