Ve yeni bölüm geldi. Yorum yapın lütfen. Sizin için uzun bölüm yazıyorum ödevim olmasına rağmen. Siz çok az yorum ve vote atıyorsunuz hadi vote neyse de eskiden güzelce bir sürü yorum atan insanlar artık sadece vote atıyor. Moralimi gerçekten bozdunuz yani Teşekkürler. Neyse hadi bölümü okuyun bakalım.
Serenay'ın ağzından :
Bu lafı duyunca bozuldu biraz aşkım. Sonra öpücük ile düzeldi. Birlikte masayı topladık. Koltuklara oturduk. Abimin olmadığını farkettim. "Begüm abla abim Nerede "dedim. Begüm abla da "yoldan esmer, uzun boylu bir kız yanında da esmer biraz gideri olan yakışıklıkta, kaslı biri vardı. Onları görünce hemen gitti." Dedi hiç kıskanıyor gibi görünmeyen Begüm abla. Mesela Hilmi yanında erkek de olsa güzel bir kızın yanına gitse kıskançlıktan çatlardım yani.
Abim galiba Sahra yı gördü de gitti. Anlattığına göre. Ama yanındaki erkeği şu an benzetebilir o yüzden hemen kapıya yöneldim. Aşırı hızlı bir şekilde. Hilmii diye bağırdım. O da yanıma geldi." Abim şu an çok kötü şeyler yapıyo olabilir çabuk Hilmi yanına gidelim" dedim. Birlikte koşmaya başladık. "Ah oo" gibi sesler duyunca sokağın ıssız bir yerde olduğunu gördük.
Koştuk. Tam tahmin ettiğim gibi abim esmer bir adamı dövüyordu. Sahra da abim i durdurmaya çalışıyordu. Abi dedim. Bir saniye bana baktı. "Yapma yeter artık" dedim. Dövdüğü kişiye baktım. Oha ama nasıl ...Yiğit...(multi de sero ve yiğit var)
Gördüğüm kişiyle bayılmam aynı zamanda oldu.
...Gözümü hastane de açtım. Aklımdan çıkmayan düşünceler... Sahra benim Yiğit i sevdiğimi Nerede olduğunu bildiği halde bana söylemedi mi!! Hemde hemde onunla sevgili olup abimi terk etmiş. Ben bunları düşünürken dışarıdan doktor "uyandı" dedi bizimkilere.
Sonra da kapı açıldı. İçeriye Hilmi abim ve yiğit girdi. Yiğit in ne işi var burada. Hiltur vs yiğit hali vardı ortamda. Yiğit e tüm yılları ve çektiğim acıları anlatan bir göz ve yüz ifadesiyle baktım. Üzgünüm temalı bir yüz ifadesi yaptı. Hilmi yanıma geldi elimi tuttu ve anlımı sonra da saçlarımı öptü. Ona sahte bir gülücük attım. Ama yiğit varken ne yapacağımı bilemiyorum. Abim geldi. O da saçlarımı öptü. Ağzımdan istemediğim ama gurur diye bir şey olduğundan Yiğit e bakarak "sen niye geldin dedim. Beni terk ederken hiç düşünmemiştin şimdi mi düşünüyorsun " dedim. Ona beni yanlış bir anlamadan terk ettiği gün benim için yiğit bitmişti. "Serenay yanlış anlaşılma olduğunu yeni öğrendim. Özür dilerim meleğim." Dedi. Merve nin yaptığını bile affederim ama Yiğit i bilmiyorum. Gerçekten saflık derecemin çok büyük olduğunu biliyorum. Ama eğer Yiğit i affedersem Küçüklükten beri aşk yaşayan tursah çiftini tekrar olabilir. Ama abimin bir sevgilisi de var. Ama abim Sahra yı daha çok seviyor bence bu yüzden yiğit i affedip yanımda dolaşmasını sağlarsam Sahra da olur. Böylece tursah olmuş olur. Begüm abla üzülecek ama hiç bir şey abimin mutluluğundan önemli değil bence. Zaten bence abim sırf Sahra yı unutmak için begüm abla ile sevgili oldu. Serenay sezgisi kuvvetlidir. "Tamam yiğit önemli değil ama bizim komşumuz falan ol da birbirimizi daha sık görelim özledim seni" dedim. Aslında alakası yok. Yanlış anlaşılma olduğunu anlamasını istiyordum sadece o kadar. Birdaha istemiyormuydun diye soracak olursanız Hilmi Yiğit e bin basar. Daha da yakışıklı zaten. Hilmi sinirli bakışlarını bana yollarken ona sana her şeyi anlatıcam merak etme bakışı attım."Affetmene sevindim meleğim hemen taşınıyorum Sahra ile o zaman biz bakalım da sizin en yakınınızdaki evlere bi bakalım. Sonra da evi bulursak size de haber veririz biz hazırlıklara başlayalım o zaman dedi ve gitti. Abim de "Hadi çifte kumrular ben biraz susadım kantine gidiyorum" diyip gitti.
Hilmi ile ikimiz kaldık odada. Hilmi ye planımı anlattım. Ayy abisini de düşünürmüşş küçük cadı diyip burnumu sıktı. Yavaş yavaş yakınlaşmaya başladık. Ve tahmin ettiğiniz şey oldu. Öpüşmek sjsjsj. Hilmi biraz abarttı abi adam alt dudağımı sömürüyordu. Yeter dedim kendimce geriye çekildim. Bir yakından bakışırken doktor geldi. Ödüm patladı insan bir kapıyı çalar yaa. "Pardon bölüyorum galiba" dedi ve gülmeye başladı. Ne var hiç sevgili olmuş biri görmedin mi?? "Eğer kötü bir şey yoksa baş ağrısı gibi taburcu olabilirsiniz" dedi. "Yok iyiyim" dedim. Hilmi de çıkış işlemlerini halletmeye gitti. Doktor da odadan gitti. Off sıkıldım Hilmi gelsin artık yaa diye düşünürken geldi bile. Hadi prenses gidelim dedi. Kalktım. Yanına yürüdüm. Hadi gidelim. Abim ben Hilmi eve doğru Taksiyle girmeye başladık.
...
Eve girdiğimde şok olduk. Ohaa...
Ve bölüm sonu. 200 300 demiştim ama 600 oldu. Ona göre yorum yapın. Gelecek cuma uzun bir bölüm gelecek yani. Lütfen yorum ve vote atmayı unutmayıın!!!! Gelecek cuma görüşmek üzere tatlışşşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
ФанфикOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz