O Μήτσος και ο Κ. τρέχουν δίπλα δίπλα στο γήπεδο, χωρίς όμως να υπάρχει η ένταση της προηγούμενης φοράς που είχαν αποφασίσει να αθληθούν παρέα. Είναι και οι δύο χαρούμενοι, αφού μετά από πολλές μέρες έντασης έχουν καλλιεργήσει ένα νέο κλίμα ηρεμίας που αποδίδει στην καθημερινότητα της κοινής τους ζωής.
Ο Κ. δεν τον ρωτά καθόλου για τη σχέση του και εκείνος δε βρίσκει αφορμή για να αμυνθεί και να του αντεπιτεθεί. Μοιάζουν απλά να συνυπάρχουν αρμονικά, χωρίς να έχουν κάτι παραπάνω να τους συνδέει πέρα από τη συγγένεια τους. Έτσι βουβά τρέχουν και αυτήν την ώρα, ο Μήτσος με περισσότερες αντοχές, δεν το βάζει κάτω, υπερπροσπαθεί για να μην τον ξεπεράσει ο αδελφός του.
«Αν ήσουν ερωτευμένος με μια κοπέλα που υποψιάζεσαι ότι σε θέλει, αλλά δεν είσαι σίγουρος, τι θα έκανες για να το σιγουρέψεις;» ρωτάει ο Κ. τον Μήτσο, χωρίς καν να λαχανιάσει.
«Μιλάμε για κάποια συγκεκριμένη κοπέλα;» τον ρωτάει ο Μήτσος, ο οποίος δυσκολεύεται και να τρέχει και να μιλάει, αλλά προς το παρόν κάνει ότι δεν τον ενοχλεί.
«Να, ο Φελίπε είναι τσιμπημένος με μια μικρή ισπανίδα που έχει έρθει για εράσμους, αλλά έχει σχέση στην Ισπανία και δεν ξέρει πώς να το χειριστεί. Να της την πέσει; Να μην της την πέσει; Δεν ξέρω τι να τον συμβουλέψω».
«Μάλιστα, ο Φελίπε. Πρώτη φορά το ακούω αυτό το όνομα, αλλά για να το λες, θα υπάρχει κάποιος Φελίπε στους φίλους σου. Να του πεις να κάτσει στα αβγά του τότε. Η κοπέλα έχει σχέση, τι πάει να χωθεί αυτός;» του λέει και παίρνει μια βαθιά ανάσα για να μπορέσει να συνεχίσει. Νιώθει μικρά τσιμπήματα στη θωρακική περιοχή που και πάλι αγνοεί και ακολουθεί ατάραχος τον Κ.
«Ωχ, μωρέ, Μήτσο. Να στον γνωρίσω τον Φελίπε, απ' τη δουλειά είναι. Το παιδί που οδηγεί το φορτηγάκι».
«Απορώ πως μπορείς να τρέχεις και να ανοίγεις ολόκληρη κουβέντα, χωρίς να έχεις μια στάλα ιδρώτα στο μέτωπό σου» λέει χαμογελαστός ο Μήτσος, αλλά ο πόνος αρχίζει να γίνεται ολοένα και πιο έντονος. Κοντοστέκεται και ο Κ. καταλαβαίνει πως κάτι δεν πάει καλά και σταματάει και εκείνος. Κάνει μια ελαφριά ταλάντωση και απότομα σωριάζεται στο πάτωμα. Ο Κ. σοκαρισμένος φωνάζει για βοήθεια. Ο Μήτσος δεν αντιδρά.
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...