BÖLÜM 1 Baska bir adamin iç dünyası

32 2 3
                                    

Çinar uzun zamandir başarılı bir doktordu hayati çok dolu dizgin guzel geçmiş olsada çok zorluklar görerek ne çok badireler atlatarak gelmişti ta ki o ameliyata girene kadar...
O gün çınar hastanede nöbetçi doktordu hersey yolunda gidiyorken saat gece yarısını geçmiş herşey normaldi o gun hastanede ve bir anda ummali çığlıklar icinde ambulansin sesini duydu daha sonra merak etmişti ama bir neden oluştu ilk etapda gidememisti daha sonrasinda acil ameliyata alinmasi gerektigini doktor cinar'a hemsire hanim söyledi.Cinar acil olarak ameliyathaneye gitti hersey hazirlanmisti ve cinara durum rapor edildi 25-26 yasinda bayan olduğu söylendi sonra cinar bu o kaza geciren kiz mi dedi çınar ve sonra hemşire dilan evet dedi daha sonra cinar kizi merak eder yuzune bakmak ister ve bakar....
Çınar şok olur ve eli ayagi titremeye başlar nedenini bilemez ve anlamaz hic kimse ama çınar bu ameliyati ben yapamam der çıkar gider...

Bu çinarin aşık olduğu ilk kiz arkadaşıydi lise 3 yilinda tanisip 5 yil kadar birlikteydiler aslinda hic ayrilmadilar ama bir neden oldu ayri düştüler hep takip ediyordu çınar ve hep akli onda kaliyordu bir türlü söyleyemiyordu yanina yaklasamiyordu çünkü kendinde de ufak tefek bir tür anlam veremediği gel gitlerin olduğu hafiza kaybi vardi.Çünkü çınar ayrıldığı gün hava şartları çok kötü olduğu için trafik kazası yapti yogun bakimda kaldi uzun zamandir hastanede yatti ama o sevdiği kız doğa yağmurdereli hic gelmedi biraz zaman sonra hasta olduğunu fark etti çınar dorukoğlu doktor arkadaşı hap kullanmak zorunda olduğunu söylemişti ama her gecen gün de unutkanligi ilerliyordu Çınarin buna engel olamıyordu çünkü cok sert bir darbe almıştı başına...

Yıl ne cok gec kalinmis bir zaman nede erken olacak kadar yakin sadece zaman gerektiren bir yerde sürüklenmiş bir adam yada bir kadin veya insanlardi bu yaşamın icinde gizli kalan yaşananlar.Hic bir gizlilik bir gün...Gizli kalmayacak gerçeklerle yüzlesecek kadar sakli kalamiyacakti.Her aşk bir nefes kadar sessiz, yaşatmak kadar mutlu,ölmek kadar gercekti çünkü sevmek ve sevgi dünyanın en gecerli temeliydi.


Ne bir çınar rüzgarsiz nede rüzgar bir çinarsiz olabilirdi bu ask onlarin ta kendisiydi..

Bölüm-2 Geçmişin Zaman Tüneli
Zaman lise sıralarının üzerinde isimlerin yazildigi, tahtaya beyaz tebeşirle kalpler çizilip aşkı yansitmak isteyen öğrencilerin zamaniydi muhiddin kazanci herzamanki gibi tarih dersine girdi o zamana kadar çınar ve doğa hiç karşılaşmadı lisede hep farkli sebebler nedenler oluyordu okul bir hayli kalabalikti muhiddin hocamiz aksi sert sevkatli ama kibar ve bir o kadarda doğal ilerli yaslarda beyaz saçlı bakimli ve tam bir tarih adami gibi diktatör gibi birisiydi ders anlatirken tarih dersin bölünmesinden nefret ederdi sonra kapi çaldı bir kiz girdi içeriye o gün okulda nöbetçi olan kizdi bu nezih ve kibar ince bir sesle hocam dersinizi bölüyorum ben nöbetçi doğa yağmurdereli müdür yardimcisi gönderdi beni Ahmet Görgülü adinda bir öğrenciyi yanina istemişti dedi.Sinifta bir ugultu bir gürültü oluşur bir anda ve sinirlenen muhiddin hoca kesin sesinizi sessiz olun diyerek bağırır.O anda çınar ahmete derki;
-sen kalma ben gideceğim
+ahmet saçmalama oğlum beni çağırıyorlar seninde basini yakamam der.
-cinar diretir birsey olmiyacak ahmet benim gitmem lazım der ahmete sen kalkma der.
Ve hoca sorar ahmet görgülü kim 30 kisi olan 16 erkek arasindan cinar çıkar ve hoca çınari yerin dibine sokar rezil eder aptal herif salak adam çınar sen ahmetmisin evladim der sonra ahmet çıkar gider.
Cinar kafasini önüne eger ve doğaya uzun uzun bakar ve doğanın ve siniftakilerin ona güldüğünü görür sonra yerine oturur ama doğanin karşısında mahcup olmuştur.
Cinar o gün eve gider uzun uzun hayal eder ve düşünür hersey heryer doga olmuştur uyuyamaz sabaha kadar defter yapraklarina şiir söz resim karalar ilk defa caliskan azimli öğrenci laf yer ilk defa ailesinin karsisina aşk sarhoşu gibi aptalca gülümser cikar çınar dorukoğlu kötü derecede ileri bir hastalik gibi doga yagmurdereliye aşık olmuştur.Hemen sabah giyinir süslenir cinar arkadaşlarıyla buluşur okulda hemen doganin sınıfıni araştırır ve bulur 11 A yabaci dil sınıfında oldugunu öğrenir 11 C saysal olan çınar mutlu olur ve kendi dersine girmez yabanci dil dersine girer.
Hoca Riza vezirhan derse girer ve yoklama alir ve sinifta bir yabanci fark eder doga onu tanimistir aslında hoca sorar sen kimsin evladim çınar dorukoğlu cevap verir ben mustafa bozyörük yeni tasindik yeni kayit oldum 11 sinif yabanci dil der derse girer tanisma fasli bitince hoca dersi anlatir çınarin dersle hiç bir bağlantısı yoktur o dogaya bakmaktan kendini alamaz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REÇİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin