I

29 4 0
                                    

De cand se naste,omul se descopera pe el insasi.Isi afla slabiciunile...fricile..talentele..vicile. El decide ce vrea sa faca cu viata lui. Dar cand intervine anturajul sau persoana care devine prima prioritate din viata ta,decizile tale vor apartine lor. Atunci devi intrusul propriei tale vieti,devi rolul secundar atunci cand tu trebuia sa fi rolul principal.
Cartierul GreenWood se intindea de la Lacul Negru pana la docuri. Acoperea o raza de 20 de kilometri doar era supranumit cartierul Mama. Dupa ultimul razboi,acum 157 de ani,acest cartier era catalogat ca fiind lumea oamenilor instariti,oamenii care nu cunosc ce inseamna saracia si care isi permit orice. Dupa razboi insa,lumea a parasit cartierul. Fusese bombardat, iar oamenii au hotarat sa se mute in estul tarii,pe litoralul marii. GreenWood a ramas cartierul uitat,iar dupa bombardament a fost populat de muncitori si someri. Cladiriile cu fatade din marmura si cu vitrali viu colorate incepusera sa isi piarda valoarea si frumusetea. Cu timpul,din cladiri impunatoare au ajuns pur si simplu niste epave. Vitralile fusera inlocuite de geamuri cu rama din lemn,care nu se puteau inchide,iar in loc de flori pe pervaz vedeai sfori cu haine sau oale si cratiti.
In acest cartier locuia si Jack John dar totii ii spuneau J.J. Era un baiat inalt,brunet cu ochii verzi,slab si lat in umeri,cu brate puternice. Locuia in fosta casa a primarului in stil eclectic,una dintre cele mai frumoase cladiri din zona,iar J.J ii pastrase fatada intacta,vrand sa nu ii fure farmecul. Era singura cladire care nu era inscriptionata sau pe jumatate daramata. Era singura cladire care inca avea geamurile intacte si usa din lemn de masiv.
J.J era fiul celui care conducea cea mai mare retea de droguri din tara. De altfel,dupa bombardament,tatal lui J.J ,poreclit Scars, si-a ales cea mai impunatoare casa vrand sa demonstreze ca el este conducatorul retelei si ca este vrednic de aceasta casa. Cum intrai in casa,dadeai ochii cu o scara mare din marmura alba acoperita cu un covor negru,iar in stanga si in dreapta treptelor erau 2 statuete infatisand 2 lei mari si fiorosi. Acesta era holul,care detinea un candelabru din sticla,singurul candelabru din casa. Sufrageria era in spatele treptelor masive,iar cand te indreptai spre sufragerie,pe ambii pereti din jurul tau zareai poze cu J.J,cu Scars si cu sotia acestuia,cu prietenii familiei,cu "marile capturi"ale lui Scars,toata viata lor era afisata pe zidurile albe. Tapetul florar din sufragerie era dezlipit pe aici pe acolo,si ca sa nu fie vizibil acest lucru,ghivecele mari cu flori mascau locurile cu pricina. In mijlocul incaperii era o canapea mare din matase rosie,arsa prin unele locuri cu tigarea,iar in fata canapelei era o masa mare din stejar plina ochii cu telefoane,cu pahare goale,cu pachete de tigari,brichete, si o cutie mare din metal. Sufrageria dispunea de o usa care dadea in gradina interioara,unde gaseai o masa cu scaune. Tot din acea gradina intrai in bucatarie,singura incapere curata si impecabila,caci nu in bucatarie se faceau afacerile,si acolo Scars nu intra. Era domeniul sotiei lui.
La etaj erau 4 camere,dintre care 3 erau dormitoare. Fiecare dormitor avea baia ei complet mobilata caci Scars din banii castigati avea grija sa se ocupe de casa. Primul dormitor era a lui J.J,al2-lea era al surorii sale,iar ultimul era al parintilor. Cea de a4a camera detinea o biblioteca plina ochi cu fel de fel de carti.
Era marti dimineata cand J.J isi fuma tigarea si isi servea cafeaua in gradina interioara. Irlada,servitoarea casei,il privea pe J.J dupa perdeaua din satin,sprijinindu-se de blatul dulapului pentru al vedea mai bine. In secret, Irlada fusese salvata de frumosul brunet iar,din cand in cand,J.J isi mai petrecea timpul cu ea.
-Nu o sa ai niciodata vreo sansa cu Jacky. Ce tot stai sa te holbezi la el? Irlada se uita spre sora lui J.J,Ruth, cu dispret.
Fa-mi si mie o cafea,Irlado. Mi-o aduci afara.spuse Ruth,trecand ca fulgerul pe langa Irlada,strangandu-si capotul pe ea. Era frumoasa sora lui J.J. Ii semana intru totul.
-Buna dimineata Jacky.se apleaca Ruth sa il sarute pe obraz. J.J zambeste si ii raspunde salutui. Ruth ii ia o tigare din pachet iar J.J i-o aprinde.
-Sa imi spui ce vrei sa mananci ca sa ii zic Irladei.
-Iar se holba la tine. Eu tare as vrea sa cautam o alta s.....
-Laso fata mea sa se holbeze. Nu o fii singura. Eu dupa micul dejun ma duc la tata. Avem un tun in seara asta.
-Sa ai grija te rog. Ruth isi intoarse capul si o striga pe Irlada. Fii atenta,caci am pofta de clatite cu ciocolata. Si vino dracului cu cafeaua aia.
-Te rog.adauga J.J zambind. Irlada il priveste si ii zambeste larg,si se retrage in bucatarie. J.J se scuza,se ridica de la masa si o urmeaza pe Irlada,grabindu-si pasul. Intra in bucatarie de parca Irlada ar fi vinovata cu ceva,da ochii cu ea si se aproprie vrand sa o sarute. Irlada isi lipeste corpul de el si ii primeste fiecare sarut,zgariandu-i spatele.
-Hai sus.ii sopteste J.J la ureche.
-Trebuie sa ii gatesc fetei. Nu pot acum.
J.J pufneste ironic si i.a un ibric pe care il umple cu apa. Il pune pe aragaz si porneste focul. Apa fierbe in minutul urmator iar J.J pune 3 linguri de cafea si amesteca. Ii serveste cafeaua lui sorsa in cel mai rapid mod,si ii spune sictirit ca Irlada n-are faina pentru clatite,si acum a pus-o la alta treaba. Revine in bucatarie iar Irlada ii se arunca in brate. J.J incuie usa imediat de la bucatarie si o aseza pe Irlada pe blatul dulapului. Isi pune mainile pe picioarele ei si ii ridica incet fusta,oprindu-se pe coapsele ei si strangand.o usor. O saruta pasional pe gat,in acelasi timp deschizandu-i sutienul. Ii trage bluza peste cap,apoi arunca sutienul pe jos si ii saruta cu pofta formele voluptoase. O ia in brate si o aseaza pe masa din bucatarie,dandu-i jos fusta. Ii trage chiloti intr.o parte si isi deschide incet cureaua de la blugi. Irlada isi musca pasional buza de jos,iar J.J o priveste cu pofta. Se apleaca asupra ei si o saruta apasat,intrand usor si pasional. Cand Irlada incepu sa geama,J.J grabii fiecare miscare,si in urmatoarele minute ii zambii satisfacut fetei,privind-o cum se imbraca. O saruta pe frunte si deschide usa. Isi aprinde o tigare si priveste cerul senin. Dintr-o data, isi aude numele si bataile in usa.Alearga spre usa si il vede pe bunul sau prieten,Orlando.
- Arde rau! Taicatu' e pe calea Vulturului,si are nevoie de ajutor. L-au tras in teapa aia ai lui Vipera. J.J ii cere Irladei cheile de la masina,portofelul si pachetul de tigari.In timpul asta isi baga sireturile in bascheti,si se incalta pur si
simplu.Cum veni Irlada,iesi ca ars din casa,cautandu-si masina din priviri. Isi deschide poertiera si isi aprinde o tigare. Isi pune ochelari cu soare si isi potrivi oglinzile.
-Cassanova,ai plecat fara bluza pe tine. Ii spune prietenul lui.
Abdomenul lucrat si tatuajele se nimereau la tanc cu atitudinea lui de baiat rau. Zambind cuceritor,intoarce cheile in contact si baga piciorul in pedala de acceleratie. Pana pe calea Vulturului faceai vreo 40 de minute,dar cu J.J nu faceai niciodata mai mult de 10 minute. Ajuns la locul cu pricina,coboara din masina uitandu-se in jurul lui. Totii se oprira si se uitau acum curiosi la baiatul lui Scars.
-Unde-i tata? intreaba J.J. Toata lumea continua sa il priveasca,evitand sa ii raspunda la intrebare. Un barbat inalt si solid face insa un pas spre el,si ii face semn cu capul,sugerandu-i ca in partea aia il gaseste. O ia in inainte,Orlando urmandu-l in spate. Amandoi intra intr-o incapere slab luminata,iar J.J isi zareste repede tatal la masa de poker.
-Iata ca a venit si zmeul meu. Scars se ridica mandru in picioare si isi priveste fiul.
-Mi-a spus Orlando ca ai probl....
-Hahaha,rase Scars,l-am trimis sa mii te aduca. Am auzit o oferta buna pentru tine de la Vipera. Ia asculta incoace.
Un om fioros se arata din coltul incaperii,apropindu-se cu pasi apasati. Se opreste brusc in fata lui J.J privindu-l in ochi. J.J ii observa imediat taietura de pe fata.
-Am auzit ca esti la fel de istet si de luptator ca taicatu'. Vezi tu, unii de ai m-au tras pe sfoara cu banii,si vreau sa ii invat o lectie. Tura asta am nevoie de gasca ta de golani,caci voi cand loviti nu aveti nici mama nici tata. Te platesc separat la final,ca pe tine te cunosc si stiu ca meriti. Maine la ora 23 vreau sa fi in cartierul Negru.
- S-a facut,maine la ora 23 sunt acolo. J.J saruta inelul de pe mana Viperei,si iese din incapere.Se urca la volan si isi aprinde o tigare.
-Hai sa ii luam pe cei de la stadion maine. Spune Orlando zapacit.
-Nu-i panica,ii voi strange din seara asta. Si o tacere ca de plumb se asterne din senin. Ajuns acasa,J.J afla ca sorsa a plecat in oras. Decide sa ramana Orlando cu el pentru a alege oamenii. In 2 ore, sufrageria se populeaza cu lume dubioasa,si muzica rasuna din boxe. Printre toti,J.J zareste si o fata,si ii se pare ca e cea mai frumoasa fata pe care o vazuse pana atunci. Il pune pe Orlando sa afle cine e fata.
 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Greu de ucisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum