"OKULDAKİ İLK GÜN"

103 2 0
                                    

Duraga geldiğimde  biraz  stresliyim  yeni  arkadaslar  ve  yeni 4 sene bu okulda  geçecekti ..  Telefonumu  cıkarıp kulaklığı  kulagıma taktım ve müzik dinlemeye  basladım   o sırada  karsıdan bana gülümsemekte olan  kumral yeşil  gözlü  yakisikli  bir cocuk  geldi  ve yanıma gecti

Yenisin galiba

Cevap vermedim ve biraz uzaklaştım
Kulağımdaki  kulaklığı  çıkararak  Yenisin  galiba  dedi

Gülümsiyerek her elinde deftwr gördügün kızlara sen yenimisin dermisin

Yooo ama senin gibi  güzel  ve cool kızlara derim

Gülümsedim ve cevap vermedim bu arda otobüs geldi ve bindim  ne yazıkı otobüs  tıklım  tıklım  dı ve sadece 2 böş yer vardı yanına oturabilirmiyim bayan ukala dedi ve oturdu gidene kadar hiç konuşmadık benim aklım buraktaydı bu gün okulumun  ilk  günü  oldugunu  biliyor  ve aramıyor  bu erkekler  neden böyle  odun aceba diyerek  içimden  geçirdim  bu arada okula gelmiştik otobüsten inip okula  dogru  yürümeye  basladım  üzerimdeki  seylerin  okul  için uygun oldugunu bilmedigim  için biraz  tedirgindim ama benim gibi giyinen  yüzlerce kız vardı  kendime biarz ceki  düzen verdikten sonra okula  girdim herkez  kenfi aleminde  takılıyordu malesef ki ilk dersim tarihti ve tarih sınıfını  bularak  hemn sınıfa girdim beyseki her yer boştu  bir kaç  kişi hariç  hemn  kendime  arkalardan bir yer seçtim  ve oraya oturdum biraz tedirgindim  bu aralar her seyi  aklıma  takıyordum nedenini bende  bilmiyordum  offf neyse diyerek sınıfı izlemeye  basladım o sırada içeri siyah  uzun saclı mavi gozlü ve kafasına  cap takmış bir kız geli gayet  tatlı  ve cool  du.

Yanına  oturabilirmiyim 

A tabikide

Tesekkurler 

Sen yenimisin

Evet yeniyim bu arda ben melek

Bende duru  tanıştığıma  memnun  oldum  

Gayet  iyi kaybasmıştık melekle  cok  tatlı  bir kıza  benziyordu...  O sırada  ogretmen  geli ve  ders anlatmaya basladı....  O sırada kapı acıldı ve durakta  karşılaştığımız  cocuk  geldi  adı denizmiş harbi  odun  bu  cocuk:))

Duru bak mu deniz benim kardeşim

DURUNUN AGZINDAN:
deniz denen  cocugu  gorunce  basımdan  kaynar  sular  döküldü  melegin kardesiyniş yani melek ve deniz ikizmiş dudaklarım  karsısında  Şok  olmuştum .

Neyseki tarih dersi biran önce bitmişti.

Duru bu okul çıkışı sen ben deniz bişeylet yapalımı??

Aaa be  gelmesem

Hadi ama yapama duru birbirimizle kaynasma imkanı  buluruz  yoksa beni  kırıyormusun

Aaa tm peki ama benim eve ugramam lazım 

Tamam peki o zamn seni 2 gibi alıcaz

Tamam

Tamam  diyerek okuldan cıktım.  Melek  cok  iyi  bir  kızdı .  Ama deniz oylemei bilemem.  Otobüs duargına kadar yürümüştüm cok ama cok yorgundum ama melegede gelcegimi soylemiştim.  Neyseki eve gelmem yarım saati buldu  ve trafik  yoktu.  Hrmen kapıyı  acıp  içeri  girdim  hemen uzerim için bir seyler secmeye basladım aaa buldum ustune suyesili kafes model gömlegimi altına kot bir şor giydim"multımedyada var;) "  saclarım artık duzleştirmekten cok yıpranmıştı daclarımı at kuyruğu  yaparak cıktım denizgilde  asagıda beni bekliyorlardı..
    


ARKADAŞLAR BANA MORAL VERMENİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ NE OLUR  YORUMLARINIZI YAZIN VE VOTTE 10 OLANA KADAR BÖLÜM GELMİYCEK EYER COK İSTERSENİZ NEDEN OLMASIN ;))))

MAVİ DÜŞÜN SİYAH YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin