Nesměl ji říct kdo doopravdy je. Už jen to že se s ní přátelí ji ohrožuje. Jeho oříškové oči sledovali dívku, kterou miloval víc než svůj život jak jde rychlou chůzí domů a ohlíží se kolem sebe. Nechal horké kapky vody padat na jeho nahé svalnaté tělo, které bylo rozechvělé z doteků Evelyn. Obmotal si ručník kolem pasu a šel do svého pokoje kde ležel vedle dívky pro kterou by udělal cokoli aby byla v bezpečí. Podíval se na postel kde ležela a spala zraněná drobná dívka s černými vlasy. Jak její rudé rty šeptaly jeho jméno ,,Jaii...'' Oči měl plné slz. Ničilo ho že s ní nemůže být. Ničilo ho že ji nemůže líbat. Nemůže se ji dotýkat a ani držet za ruku. Že ji nemůže milovat. Slyšet jak v eufórii rozkoše a vzdechů říká jeho jméno. Musí se dívat na to jak se ji dotýká někdo úplně jiný i přesto že se s tím člověkem zná, tak žárlí. Ale taková je oběť hrdiny...
Probudila se sama ve velkém domě. Sedla si na postel a podívala se svou pravou ruku, která ji hořela bolestí co nejde ani popsat. Jakmile se na svou podrápanou ruku od ramene až po zápěstí, hned se ji vybavila scéna jak ji jeden z těch kluků chytil za rameno a ona se snažila dostat se ze sevření. Jeho prsty dívce udělalo pět škrábanců. Rána na ruce byla hluboká.
Vstala a šla do koupelny. Opřela se o umyvadlo, zvedla své čokoládové oči a podívala se do zrdcadla. Když do něho pohlédla viděla muže v černé masce, která zakrívala celou hlavu až po tváře. Ústa byla nezahalená. Na sobě měl oblek téže barvy co maska. Oblek mu obepínal jeho svalnaté tělo. Vzala svou tašku a šla do školy.
Přišla k své partě, kterou měla ráda nadevše. Se všemi se objala. Prvního koho objala byl Beau, bratr Jaie, který ji přitahoval. Beau je pro ni jako bratr.Evelyn: Ahoj Beau!
Beau: Ahoj krásko.
Drake: Čau kotě.
Evelyn: Ehm ahoj.Chtěl ji políbit, ale dívce se to moc nelíbilo.
Jai: Čau lidi.
Evelyn: Jaii!Skočila mu kolem krku a on byl jak v sedmém nebi. Jeho svalnaté ruce obepnuli dívčino drobné tělo a přitiskl si ji k sobě. Dívka ho políbila na tvář a on byl jak v transu. Jeho tělem projel chtíč. Měl velkou chuť ji líbat, jenže nemohl. Ona patřila Drakeovi. Grázlovi.
Drake: Běž si najít nějakou děvku, která ti dá. Evelyn je moje!
Evelyn: Drakeu!
Jai: To je dobrý Evelyn.
Evelyn: Ne. Jaii počkej!
Drake: Evelyn!Utíkala za ním. Když ho doběhla vzala ho za ruku a trhla s ní že se na ni Jai otočil a ona ho pevně objala. Měla ho strašně ráda a možná i něco víc k němu cítila.
Evelyn: Omlouvám se.
Jai: Ty za nic nemůžeš.
Evelyn: Já...já tě....tě mám strašně ráda Jaii a .....a i možná něco víc.
Jai: Eve.....
Evelyn: Měli by jsme jít na matiku...
ČTEŠ
Muž v masce
Science FictionVystrašená stála v koupelně, opírala se o umyvadlo, dívala se do zrcadla a z hluboka dýchala. Její srdce bylo jak o závod, ale ne že by po někom toužila i když si musela přiznat že ji ten muž lehce přitahuje, tak její srdce bylo jak o závod. Strach...