- Ne! - suklykiau atsistodama nuo sofos, - Aš netekėsiu už jo!- Bet dukra... - bandė nuraminti mano mama.
- Ne ne ne! ir dar karta ne! - purčiau savo galva.
- Tokie įstatymai Anastasia. - ištarė mano tėvas. - Turime juos paisyti.
- Bet tik ne už JO!- mostelėjau rankomis. - Jis yra bejausmis monstras!
- Turėtum būti laiminga, kad būtent JIS tavęs nori. - pašaipiai man šyptelėjo tėvas.
- Tu man prižadėjai! - surėkiau žvelgdama į mama. - Pažadėjai, kad galėsiu tekėti už to kurį mylių!
Nelaukusi mamos atsakymo užbėgau laiptais į savo kambarį ir atsigulusi į lovą, įsikniaubiau į pagalvę, leisdama ašaroms laisvai tekėti mano skruostais.
Po kelių valandų beviltiško mano verkimo į baltą pukinę pagalvę, išgirdau tylų beldimą į mano kambario duris.
- Palikit mane vieną.- tyliai surėkiau į savo pagalvę.
Po kelių minučiu pasigirdo garsesnis beldimas į mano kambario duris.
- Sakiau palikit mane viena! - netekusi kantrybės garsiai surėkiau atsisėsdama.
- Ana?- pasigirdo tylus Gaby balsas už durų.
Greitai atsistojau nuo lovos, atidariau kambario duris ir puoliau draugei į glėbį.
- Kas nutiko? - sutrikusiu balsu paklausė Gaby.
- Jie...Jie.- mykčiojau negalėdama ištarti daugiau žodžių.
Draugė paėmė mane už rankos ir nusivedusi prie lovos, paguldė mane , o pati atsigulė šalia.
- Ššš. - bandė nuraminti mane Gaby. - Viskas bus gerai.
- Nebus. - papurčiau savo galvą. - Tėvai man šį rytą pasakė, kad tekėsiu už JO.
- Už ko? - vis dar sutrikusi paklausė draugė.
- Mr.Styles.
*********
Sveiki Zinau kad jua pykstat kad sustabdziau sia istorija, bet norėjau nors pabaigti vieną savo istorija kad daugiau laiko turėčuau kitų istorijų rašymui.
Tikiuosi kad vis dar bus sia istorija skaitanciu zmoniu...
Zinau, kad dalia labai trumpa, bet kitos bus ilgesnes
Naujai noriu nuomoniu keliu
أنت تقرأ
The Only Answer - Innocent |STYLES|
أدب الهواةHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}