Κεφάλαιο 16ο

1.1K 164 11
                                    

*Να διαβάζετε πάντα το σημείωμα στο τέλος του κεφαλαίου

Lauren's P.O.V.

Γυρνάω αργά και τον κοιτάω.Τα μαλλιά του έχουν μακρύνει απο την τελευταία φορά που τον είδα,το πουκάμισο του αφήνει τα τατουάζ του να φανούν

Μου έχει λύψει ό,τι και να είχαμε,αλλά δεν θα αλλάξει κάτι.

''Που ήσουν τόσο καιρό? γιατί δεν μου μιλούσες?''Με ρωτάει

''Δεν έκανες καμία προσπάθια για να με βρείς''Λέω και χαμογελάω ειρωνικά

''Lauren,δεν είναι αυτό το θέμα'' Τα λόγια μου τον αιφνιδίασαν

''Τότε ποιο είναι Harry?''Λέω και νιώθω τον θυμό να με γεμίζει.

Προσπαθεί να σκεφτεί τι να πεί.Άλλωστε ό,τι και να πεί δεν θα τον βγάλει απο την κατάσταση που βρίσκεται.

''Lauren...''Αρχίζει αλλα ποτέ δεν τελειώνει την πρόταση του.

''Harry τι θέλεις?Με ρωτάς γιατί δεν επικοινώνησα μαζί σου?Εσύ γιατί δεν με έψαξες?Δέν μου έστειλς ποτέ μήνυμα ούτε με πήρες τηλέφωνο,οπότε μην κατηγορείς εμένα.Εσύ φταίς για ό,τι έχει γίνει''

''Τί έχεις πάθει?''Με ρωτάει,Έχει το θράσος να με ρωτάει

''Harry ξέρω οτι ήθελες να απομακρυνθείς απο εμένα,δεν μου είχες μιλήσει για μία εβδομάδα βρίσκοντας την δικαιολογία οτι έχεις δουλειά.Όμως για πές μου πως βρήκες χρόνο να βγείς με την γκόμενα σου?''Πλέον φωνάζω,αλλα κανένας δεν φαίνεται να το καταλαβαίνει.

''Τι λες?Lauren πως σου ήρθαν όλα αυτά?''

''Σας είδα Harry,σας είδα,εσένα και εκείνη την ξανθιά.Εάν δεν ήθελες να γίνουμε κάτι παραπάνω ας ήμασταν έστω φίλοι,αλλα μάλλον δεν έχω θέση στη ζωή σου''

''Lauren δεν είναι η κοπέλα μου,σε θέλω στη ζωή μου,τι δεν καταλαβαίνεις?''

''Τότε γιατί φιλιόσασταν?Γιατί την αγκάλιαζες? και όλα αυτά μετά απο όσα έγιναν μεταξύ μας,το ξέρω οτι είσαι κλειστός άνθρωπος αλλα είχα πάντα την ελπίδα οτι θα γίνει κάτι παραπάνω.
Μου είχες πεί οτι ο Jamie θα με πληγώσει,όμως μάντεψε,το έκανες εσύ''

''Lauren...Συγγνώμη ενταξεί?Συγγνώμη που σε απέφευγα,συγγνώμη που ήμουν με αυτήν,συγγνώμη που δεν σε έψαξα ποτέ,συγγνώμη που σε πλήγωσα.''

''Δεν έχει σημασία πλέον,ξέρω οτι δεν με θέλεις απο την ζωή σουνγι αυτό αποφάσισα να φύγω μόνη μου.''

Λέω και φεύγω απο κοντά του.Πηγαίνω στην παρέα μου και τους ανακοινώνω οτι θα γυρίσω σπίτι.

Μετά απο όσα έγιναν σήμερα δεν έχω όρεξη για τίποτα.

Τόσο καιρό προσπαθούσα να κρύψω τα συναισθήματα μου και να τον ξεχάσω,όμως σήμερα δεν άντεξα.

Πάντα ήθελα εγώ και αυτός να είμαστε κάτι παραπάνω απο φίλοι αλλα όταν τον είδα μ'αυτή δεν άντεξα.

Δεν νοιαζόταν για εμένα,κάθε μέρα όλον αυτό τον καιρό περίμενα να με πάρει τηλέφωνο και να με ρωτήσει που είμαι

περίμενα να βγώ λάθος αλλά αυτό δεν έγινε...

Μόλις βγώ απο το κλάμπ περπατά και ψάχνω ταξί.

''Θα σε παω εγώ''Τον ακούω απο πίσω μου

''Φύγε,θα πάω μόνη μου''

''Μήν γίνεσαι πεισματάρα και μπές στο αυτοκίνητο''

''Εντάξει''Ξεφυσάω.

Μόλις μπούμε μέσα στο αυτοκίνητο μια γνωστή μυρωδιά με μαγεύει.Μου έλειψε αυτό όσο και να προσπαθώ να κρυφτώ,δεν μπορώ.

''Δεν είπα ποτέ οτι δεν θέλω να είμαστε κάτι παραπάνω''Η βαριά φωνή του σπάει την σιωπή

''Τι?''Ρωτάω,αποκλείεται να το εννοεί

''Θέλω κάτι παραπάνω,πάντα ήθελα''

''Και γιατί δεν μου το είπες?Γιατί ήσουν με εκείνη?''

''Απλά,ήσουν με αυτόν και είπα να προσπαθήσω με κάποια άλλη''

''Απο αυτά που λές φαίνεται πόσο με ήθελες''Γελάω ειρωνικά

''Σε ήθελα και ακόμα σε θέλω Lauren

''Ακόμα με αυτόν τον βλάκα είσαι?Lauren δεν είναι για εσένα''

''Σταμάτα ενταξεί?Δεν μπορείς να τον κρίνεις ενώ εσύ ο ίδιος έκανες χειρότερα οπότε..''

Τα χείλη του με σταματάνε.Επιτέλους μετά απο τόσο καιρό.

Βρισκόμαστε έξω απο το σπίτι μου και φιλιόμαστε.Αυτό είναι αρκετό!

Είμαι στο κρεβάτι μου μαζί του.Μετά απο μήνες θα κοιμηθούμε ξανά μαζί.

Τον βλέπω να αλλάζει ρούχα,παρατηρώ τους μύς του,τον τρόπο που τα μαλλιά του πέφτουν στο πρόσωπο του.

Έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου καθώς με τραβάει πάνω του.

''Θέλω να προσπαθήσουμε Lauren''

''Και εγώ θέλω''

Χαμογελώ όταν με φιλάει και κοιμάμαι ήρεμη πλέον μετά απο πολύ καιρό.




ΤΖΑΑΑ! Ποια σας εγραψε ενα υπεεεροχο κεφαλαιο?

Καλα ενταξει ας μην τα παραλεμε

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ VOTE ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ,ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ

Διαβαστε τις αλλες μου ιστοριες Different,disaster,spaces

Μεχρι την επομενη φορα

φιλακια Νασια xx


HumanOnde histórias criam vida. Descubra agora